Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heippa Yökukkuja....NIVE AVA.....;)
200mg kofua vastaa 625ml Ediä. Pelkän kofeiinin osalta...Eli pullon oot huitassu..

okei. no ehkä tässä sitten kohta vois odotella nukkumattia.

mähän oon vuoden verran juonut 2 ploa (joskus enemmänkin) päivässä ed green lightia. nyt siihen tuli stoppi (ei toki vapaasta tahdostani) ja kauhulla tässä mietin että mitä tapahtuu. aamupullona otin pienen tölkin red bullia sokerittomana ja iltapullon korvasin noilla kofuilla. oon nimittäin täysin koukussa siihen makuunkin ja tänään treenatessa sitten ostin pepsi maxin treenijuomaksi.... aina normaalisti nimittäin tota ediä.... aivan kreisiä.

okei. no ehkä tässä sitten kohta vois odotella nukkumattia.

mähän oon vuoden verran juonut 2 ploa (joskus enemmänkin) päivässä ed green lightia. nyt siihen tuli stoppi (ei toki vapaasta tahdostani) ja kauhulla tässä mietin että mitä tapahtuu. aamupullona otin pienen tölkin red bullia sokerittomana ja iltapullon korvasin noilla kofuilla. oon nimittäin täysin koukussa siihen makuunkin ja tänään treenatessa sitten ostin pepsi maxin treenijuomaksi.... aina normaalisti nimittäin tota ediä.... aivan kreisiä.
Oot siis vetänyt 320mg kofeiiniä pelkästä Edistä. Ei ole vielä paljoa. 6,5 pientä kahvikuppia päivässä...Vedä aamulla pepsimax ja 2x kofua ja ennen treeniä sama. Auttaa myös tiukennuksessa...Jos ei tuo 400mg vielä sua haittaa...Saat potkua treeniin...

Oli syksyllä kämppikksenä Afrikan mies ja voi sitä lemmenloisketta mikä kantautu mustan miehen huoneesta harvase ilta. Syksy sitä kuunneltiin toisen kämppäkaverin kanssa. Tuntu jo välillä että maksullisia palveluja tarjoaa naisille se mies. Sen verta kävi erinäistä beibeä Afrikan miehen tykönä. *kade* Muutti sitte kevään alussa muualle. Ihan hyvä kyllä ko oli siitä muutaki harmia. :D

Mikäköhän mulla on kuin koko ajan pätkii,ehkä 5 sek menee eteenpäin ja lataa taas?, hitaasta netistä ei voi johtua.
Riippuu paikasta ja liikenteestä. Anna streemata vähän aikaa, ennen kun alat katsomaan. Ei ole ollut itellä ongelmia 2megasella yhteydellä...

Tossa sulle linkki tulevia öitä varten...On meinaan niin saatanasti elokuvia ja ihan uusiakin ( handycamillä)..

http://www.watch-movies-links.net/

On tullu ainakin 100 leffaa tuolta katsottua...

Ei ei eii.... joku oikeesti katsoo noita? -.- tossa menee leffa pilalle vaa ku rupeet tuolta jotai kattoo..ei mitää järkee, niin paska kuvanlaatu noissa cam versioissa että ei niitä kukaan järkevä ihminen pysty katsomaan. Warettakaapas kunnon DVD laatusia leffoja niin kuin kaikki muutkin järkevät ihmiset. :rock:

Back
Ylös Bottom