Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää iltaa, yövuoro pitäis tonne aamu 6 saakka painaa...mitäkhä keksis...jos rupeis jossaa vaihees kattoo taistelutoverit ku tuli otettua mukaa :D

Hyvää iltaa, yövuoro pitäis tonne aamu 6 saakka painaa...mitäkhä keksis...jos rupeis jossaa vaihees kattoo taistelutoverit ku tuli otettua mukaa :D
Tossa sulle linkki tulevia öitä varten...On meinaan niin saatanasti elokuvia ja ihan uusiakin ( handycamillä)..

http://www.watch-movies-links.net/

On tullu ainakin 100 leffaa tuolta katsottua...

Hiphei, enää en halua tappaa ketään :) Ihan mahtava fiilis pienestä väsymyksestä huolimatta!

Tossa sulle linkki tulevia öitä varten...On meinaan niin saatanasti elokuvia ja ihan uusiakin ( handycamillä)..

http://www.watch-movies-links.net/

On tullu ainakin 100 leffaa tuolta katsottua...
perkele, kiitoksia, pitää käyä röökil ja sit käyä kattoo jotaa :D

Hiphei, enää en halua tappaa ketään :) Ihan mahtava fiilis pienestä väsymyksestä huolimatta!
No höh :( mutta hyvä sit et o hyvä fiilis ni en menetä henkeäni :)

Keskinkertaista päivää!

Ilta meni terassilla oluen ja nahkan polttamisen parissa:thumbs:
Onko lomalaiset edes muistaneet ottaa muutamia hajaoluita?

Oltiin kavereiden kanssa mato-ongella. Mukavaa oli, hieno sää ja pari hassua kalaakin tuli saatua.

Voi ei, olen ihan tajuttoman kateellinen! Olen koko kesän hinkunut mato-ongelle, mutta kukaan ei suostu lähtemään mun kanssa :( Porukoiden luona olisi ainoa mahdollisuus mennä, mutta sielläkin käyn niin harvoin. Mato-onkiminen on niin siistiä.

Voi ei, olen ihan tajuttoman kateellinen! Olen koko kesän hinkunut mato-ongelle, mutta kukaan ei suostu lähtemään mun kanssa :( Porukoiden luona olisi ainoa mahdollisuus mennä, mutta sielläkin käyn niin harvoin. Mato-onkiminen on niin siistiä.
Kalastaminen on mukavaa. Mennään ehkä huomenna illalla järvelle veneen kanssa vähän onkimaan muutaman oluen kera.

Niin joo ja ensi viikolla mökillä pääsee kalastamaan joka päivä. Saunomista, hyvää ruokaa, kalastamista ja montulla ajamista. Ai että tulee mukavaa.

Kaivoitko ihan ite madot maasta?

Hiphei! Ei väsytä yhtää ja olis 6h päästä herätyski. Mato-ongella on kyl helmi vaa istuskella ja juoda vaikka muutama olut siinä ja rauhottua :) ei oo kyl tullu vähää aikaa harrastettua.. -.-

Vittu miten hyvä idea. Mä lähden ongelle! :rock:

ed green light vieroitus menossa ja siihen suivaantuneena nappasin kaks kofetabua klo 19. ei nukuta vieläkään. ei mitään käsitystä kuinka vahvoja noi on tai mitä ne vastaa edinä.... huoh!

ed green light vieroitus menossa ja siihen suivaantuneena nappasin kaks kofetabua klo 19. ei nukuta vieläkään. ei mitään käsitystä kuinka vahvoja noi on tai mitä ne vastaa edinä.... huoh!
Vieroitus menossa ja laitat vielä Edistäkin ante uppia menemään... Nollatilanteessa pysyy jos vetää kofeiinia kuten varmasti tiedät...

Hoo! Loggasin pakkikselle ekaa kertaa 154 vuorokauteen! \o/ Kirjoitanpa sen kunniaksi yö-threadiin: Terveisiä tutuille ja tutuhkoille!

Olikohan tää :pano: hymiö olemassa jo sillon kun kävin viimeks? En tiedä. Tätä :puntti: ei ainakaan ollu.

Könpiän sänkyyn peiton alle ja pelaan sieltä käsin hetken Red Alert 3:sta. Lapsella pitää olla leluja :)

Alottaisko taas huomenna tai ens kuussa tai ens vuonna dieetin? Tänään iltapalana tuplalihakebu, 3 kermatoffee-classicia ja vähän geishoja. Nam kääk yäk!

Vieroitus menossa ja laitat vielä Edistäkin ante uppia menemään... Nollatilanteessa pysyy jos vetää kofeiinia kuten varmasti tiedät...

no jos nyt ensin hankkiutuis eroon siitä makuriippuvuudesta ja tavasta ja sitten alkais hoitaman näitä fyysisiä oireita? meinaan sit kun ne iskee niin olo on kuin aivot turpois ulos pääkallosta.... :eek:

Heippa Yökukkuja....NICE AVA.....;)
200mg kofua vastaa 625ml Ediä. Pelkän kofeiinin osalta...Eli reilun pullon oot huitassu..

Back
Ylös Bottom