Viel olis 4,5viikkoa lomaa jäljellä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa sulle linkki tulevia öitä varten...On meinaan niin saatanasti elokuvia ja ihan uusiakin ( handycamillä)..Hyvää iltaa, yövuoro pitäis tonne aamu 6 saakka painaa...mitäkhä keksis...jos rupeis jossaa vaihees kattoo taistelutoverit ku tuli otettua mukaa :D
perkele, kiitoksia, pitää käyä röökil ja sit käyä kattoo jotaa :DTossa sulle linkki tulevia öitä varten...On meinaan niin saatanasti elokuvia ja ihan uusiakin ( handycamillä)..
http://www.watch-movies-links.net/
On tullu ainakin 100 leffaa tuolta katsottua...
No höh :( mutta hyvä sit et o hyvä fiilis ni en menetä henkeäniHiphei, enää en halua tappaa ketäänIhan mahtava fiilis pienestä väsymyksestä huolimatta!

Oltiin kavereiden kanssa mato-ongella. Mukavaa oli, hieno sää ja pari hassua kalaakin tuli saatua.
Kalastaminen on mukavaa. Mennään ehkä huomenna illalla järvelle veneen kanssa vähän onkimaan muutaman oluen kera.Voi ei, olen ihan tajuttoman kateellinen! Olen koko kesän hinkunut mato-ongelle, mutta kukaan ei suostu lähtemään mun kanssa :( Porukoiden luona olisi ainoa mahdollisuus mennä, mutta sielläkin käyn niin harvoin. Mato-onkiminen on niin siistiä.
Vieroitus menossa ja laitat vielä Edistäkin ante uppia menemään... Nollatilanteessa pysyy jos vetää kofeiinia kuten varmasti tiedät...ed green light vieroitus menossa ja siihen suivaantuneena nappasin kaks kofetabua klo 19. ei nukuta vieläkään. ei mitään käsitystä kuinka vahvoja noi on tai mitä ne vastaa edinä.... huoh!
hymiö olemassa jo sillon kun kävin viimeks? En tiedä. Tätä
ei ainakaan ollu.
Vieroitus menossa ja laitat vielä Edistäkin ante uppia menemään... Nollatilanteessa pysyy jos vetää kofeiinia kuten varmasti tiedät...

Heippa Yökukkuja....NICE AVA.....;)ed green light vieroitus menossa ja siihen suivaantuneena nappasin kaks kofetabua klo 19. ei nukuta vieläkään. ei mitään käsitystä kuinka vahvoja noi on tai mitä ne vastaa edinä.... huoh!