Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hei A.

Sillä pestään hampaat. Ei sitä syödä...Se on Kallen mätitahna, jota leivälle laitetaan...:D

Miten niin ei syödä? :eek: Mutku... Se on hyvää.

Mulla on mätitahnaakin jääkaapissa. Söin tänään kananmunia ja laitoin sitä päälle. Laitoin sitä keitettyjen porkkanoidenkin päälle. Ja grillimaustetta. Sekin oli ihan hyvää.

Raa'at porkkanat ovat hyviä.

Keitetyt porkkanat ovat myös hyviä, kun päälle valuttaa hiukan hunajaa ja ripottelee päälle jotain kuivattua yrttimaustetta, esim. meiramia ja pieni ripaus suolaa.

Virhe!
Porkkanat on raakana muchos parempia...

Äiti anto kulhollisen valmiiksi keitettyjä ni lämmitin niitä sit mikrossa :D Niitä jäi mun siskon rippijuhlista tms...

Jumaleissön! Huomenna tulee pääsykoetulokset ja oon jo ihan kauhuissani. Pari yötä nähny jo painajaisia tuloksista, niin tuskin tulee tästäkään yöstä sen parempi. Kuinkahan mahtaa käydä...

Voe että! Ja vielä mikrossa lämmitettynä. :D

Mut niissä oli grillimaustetta! Sillä korjaa kaiken.

Olin ennen koukussa aromisuolaan mut nykyisin oon vaihtanut grillimausteeseen. Laitan sitä ihan kaikkeen :D

Ötyä kaikille..
..Tää lähtee kohta kattomaan muutaman kauhupläjäyksen...Jotain sarjamurhaajaa yms. kevyttä...

Mut niissä oli grillimaustetta! Sillä korjaa kaiken.

Olin ennen koukussa aromisuolaan mut nykyisin oon vaihtanut grillimausteeseen. Laitan sitä ihan kaikkeen :D

Grillimauste on kyllä hyvää. Itse olen koukussa riistamausteeseen. Kalakeittoon en ole vielä kokeillut...:kuola:

Grillimauste on kyllä hyvää. Itse olen koukussa riistamausteeseen. Kalakeittoon en ole vielä kokeillut...:kuola:

Riistamauste? Senkin friikki.

Jeejee, huomenna ylös kasilta ihan vaan et voin soittaa terveyskeskukseen. Vittuuuu.

Mua ei nukuta ku join pitkästä aikaa kahvia illalla :(

Taas... :D Monen aikaan tällä kertaa joit?

Joskus kuudelta... Mut en oo nyt pitkään aikaan juonut muuta ku aamulla kupin tai kaks ja satunnaisesti päivällä. Olen tullut kofeiiniherkäksi :(

Oikein hyvää iltaa! Tässä sitä yövuorossa puurretaan. Alkaa olla jo aikamoinen juhannusfiilis päällä. Vielä toinen yövuoro perään ja sitten...:kippis1: :dance:

edit: ja 300 rikki, jiihaa!!!

Mihis hait?
Maantiedettä yliopistoon, Helsingin ja Turun. Helsinki ylivoimainen ykköstoive koulutustarjonnan ja -tason puolesta ja siksi, että asun nyt Helsingissä. Helsingin tulokset tulee huomenna, Turun vasta ens viikolla.

Hain viime vuonnakin, mutta sillon lukemisiin panostaminen oli ihan toista luokkaa vakituisen työn vuoksi. Sillon jäi kahdesta pisteestä kiinni ja Turkuun olin varasijoilla. Tänä vuonna luin valehtelematta 4-5 kertaa enemmän ja molemmat kokeetkin meni omasta mielestä hyvin. Hakijoitakin sitten kyllä enemmän kuin viime vuonna. Muun muassa Helsinkiin 630 hakijaa ja 50 paikkaa.

Jumalauta, mä niin toivon, että pääsisin. Musta tulis loistava opiskelija! :D

Back
Ylös Bottom