Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltaa.

Hienoa kun kroppa käy vielä kierroksilla matsin jälkeen ja pitäisi muutaman tunnin päästä herätä. Onneks tulee ne vapaat huomisen jälkeen.

oliko hyvä keikka?
Heippa
Oli hyvä keikka. Sedät jaksoi vieläkin heilua....Olin mahdollisimman kaukana lavasta ihan piippuhyllyllä. Kaverin avokki hommas liput.

Heippa
Oli hyvä keikka. Sedät jaksoi vieläkin heilua....Olin mahdollisimman kaukana lavasta ihan piippuhyllyllä. Kaverin avokki hommas liput.

ihan mahtavaa! ajelin siitä viiden maissa ohi ja oli kyllä melko miesvoittoista sakkia pyörimässä siellä kulmilla. ELI OLIS MUNKIN PITÄNYT TULLA (vaikken ac/dc:tä ees siedä kunnolla...) ..... :hyper:

ihan mahtavaa! ajelin siitä viiden maissa ohi ja oli kyllä melko miesvoittoista sakkia pyörimässä siellä kulmilla. ELI OLIS MUNKIN PITÄNYT TULLA (vaikken ac/dc:tä ees siedä kunnolla...) ..... :hyper:
Mulla oli vielä ylimääränen lippu, kun kaveri peru tulonsa...Oltais voitu yhessä katella äijiä...:lol2: Tai ei sittenkään..Olis ollu liikaa kilpailua....:evil:

Mulla oli vielä ylimääränen lippu, kun kaveri peru tulonsa...Oltais voitu yhessä katella äijiä...:lol2: Tai ei sittenkään..Olis ollu liikaa kilpailua....:evil:

no vähänkö oot köpsä! mikset pyytänyt? parempi se ois ollut ku ne apinat :D

no vähänkö oot köpsä! Mikset pyytänyt? Parempi se ois ollut ku ne apinat :d
OISIN TOKI PYYTÄNYT...Mut sain vasta juuri keikkaa ennen tietää, ettei frendi pääse...Eikä tullut sun numeroa mukaan..Soitin kyllä numerotiedusteluun ja kysyin KARPOA....Sain Hannun numeron...:dance2:

Siellä keikalla oli aivan ihania miehiä koko stadikka täynnä - lähestulkoon :kuola:
Kiitos...
..Otan tuon kohteliaisuutena....

OISIN TOKI PYYTÄNYT...Mut sain vasta juuri keikkaa ennen tietää, ettei frendi pääse...Eikä tullut sun numeroa mukaan..Soitin kyllä numerotiedusteluun ja kysyin KARPOA....Sain Hannun numeron...:dance2:

melkonen amatööri! oisit wapittanut ittes pakkikselle ja laittanut privaa.

melkonen amatööri! oisit wapittanut ittes pakkikselle ja laittanut privaa.
Jep...Kävi kyllä mielessä...Ja luuri oli kotona, kun olen lomalla...Saat tyytyä Apinoihin, Gorilloihin ja Kärmeksiin...:D

Jep...Kävi kyllä mielessä...Ja luuri oli kotona, kun olen lomalla...Saat tyytyä Apinoihin, Gorilloihin ja Kärmeksiin...:D

kerroin mun työkavereille sun suunnitelmat. osa meinas tikahtua nauruun ja osalta sait jo paljon pisteitä. nyt ei sitten toivota ku että oot komea ja rikas niin pääsen pian äitiyslomalle.

kerroin mun työkavereille sun suunnitelmat. osa meinas tikahtua nauruun ja osalta sait jo paljon pisteitä. nyt ei sitten toivota ku että oot komea ja rikas niin pääsen pian äitiyslomalle.
No sinähän heitit reunaehdot...Sen mukaan mennään. Ei romantiikkaa, joten jotakin piti keksiä...Punapersepaviaanit sitten...Ja tottahan olen Rikas ja Komea....Pistetäänkö kirkkoa jo varaten..??

Mä rakastan mun uutta hammastahnaa. Se maistuu hyvältä.

Mä rakastan mun uutta hammastahnaa. Se maistuu hyvältä.
Hei A.

Sillä pestään hampaat. Ei sitä syödä...Se on Kallen mätitahna, jota leivälle laitetaan...:D

Back
Ylös Bottom