Iltaa herrasväelle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heippaoliko hyvä keikka?
Heippa
Oli hyvä keikka. Sedät jaksoi vieläkin heilua....Olin mahdollisimman kaukana lavasta ihan piippuhyllyllä. Kaverin avokki hommas liput.

Mulla oli vielä ylimääränen lippu, kun kaveri peru tulonsa...Oltais voitu yhessä katella äijiä...:lol2: Tai ei sittenkään..Olis ollu liikaa kilpailua....:evil:ihan mahtavaa! ajelin siitä viiden maissa ohi ja oli kyllä melko miesvoittoista sakkia pyörimässä siellä kulmilla. ELI OLIS MUNKIN PITÄNYT TULLA (vaikken ac/dc:tä ees siedä kunnolla...) .....![]()
Mulla oli vielä ylimääränen lippu, kun kaveri peru tulonsa...Oltais voitu yhessä katella äijiä...:lol2: Tai ei sittenkään..Olis ollu liikaa kilpailua....:evil:
OISIN TOKI PYYTÄNYT...Mut sain vasta juuri keikkaa ennen tietää, ettei frendi pääse...Eikä tullut sun numeroa mukaan..Soitin kyllä numerotiedusteluun ja kysyin KARPOA....Sain Hannun numeron...:dance2:no vähänkö oot köpsä! Mikset pyytänyt? Parempi se ois ollut ku ne apinat :d
Kiitos...Siellä keikalla oli aivan ihania miehiä koko stadikka täynnä - lähestulkoon![]()
OISIN TOKI PYYTÄNYT...Mut sain vasta juuri keikkaa ennen tietää, ettei frendi pääse...Eikä tullut sun numeroa mukaan..Soitin kyllä numerotiedusteluun ja kysyin KARPOA....Sain Hannun numeron...:dance2:
Kiitos...
..Otan tuon kohteliaisuutena....
Jep...Kävi kyllä mielessä...Ja luuri oli kotona, kun olen lomalla...Saat tyytyä Apinoihin, Gorilloihin ja Kärmeksiin...:Dmelkonen amatööri! oisit wapittanut ittes pakkikselle ja laittanut privaa.
Jep...Kävi kyllä mielessä...Ja luuri oli kotona, kun olen lomalla...Saat tyytyä Apinoihin, Gorilloihin ja Kärmeksiin...:D
No sinähän heitit reunaehdot...Sen mukaan mennään. Ei romantiikkaa, joten jotakin piti keksiä...Punapersepaviaanit sitten...Ja tottahan olen Rikas ja Komea....Pistetäänkö kirkkoa jo varaten..??kerroin mun työkavereille sun suunnitelmat. osa meinas tikahtua nauruun ja osalta sait jo paljon pisteitä. nyt ei sitten toivota ku että oot komea ja rikas niin pääsen pian äitiyslomalle.
Hei A.Mä rakastan mun uutta hammastahnaa. Se maistuu hyvältä.