Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

menny viime aikoina nukkumaan siinä 02 aikoihin ja herännyt kymmenen jälkeen.. ei vielä paha ollenkaan, sit ku alkaa lipumaan neljään nukkumaanmeno arkena niin alkaa jo oleen vähä korjaamisen aihetta:)

Eikun tää on parempi. Edelleen. Oon kuunnellut tota koko viikon, toi mies on vaan niin söpö :haart:

Aika ajankohtaisia päikkäreitä pidät :D..

Täälä on kyl selkeesti monella muullakin kuin itselläni unirytmi ihan päin helvettiä..

Nojoo :D Olin koko päivän puistossa ottamassa aurinkoa ja kaupungilla pyörimässä ja se kai väsytti hiukan. Mut mikäs tässä ollessa ku ei oo enää koulua eikä vielä duunia :)

menny viime aikoina nukkumaan siinä 02 aikoihin ja herännyt kymmenen jälkeen.. ei vielä paha ollenkaan, sit ku alkaa lipumaan neljään nukkumaanmeno arkena niin alkaa jo oleen vähä korjaamisen aihetta:)
Kattelin tossa joku yö kelloa siinä kun olin pari tuntia pyörinyt sängyssä -ni mitä mitä, puol seittemänhän se oli. 2,5 tunnin päästä alkamassa matikan tentti. :rock: Olin vähän koomassa sitten siinä tentissä, sydän hakkas ja kädet tärisi ihan hulluna. :lol2:

Huuh miten saisi mielen tyhjennettyä päässä pyörivistä asioista, jotta voisi saada edes jotenkin unta. Ärsyttää kun aina iltaisin pää täynnä pohdittavia asioita. Voisi kokeilla taas joka iltaista musiikin kuuntelua kuulokkeilla ja nukahtamista ne päässä.. Vai parempia ehdotuksia? Lenkille en viitsi lähteä.

Huuh miten saisi mielen tyhjennettyä päässä pyörivistä asioista, jotta voisi saada edes jotenkin unta. Ärsyttää kun aina iltaisin pää täynnä pohdittavia asioita. Voisi kokeilla taas joka iltaista musiikin kuuntelua kuulokkeilla ja nukahtamista ne päässä.. Vai parempia ehdotuksia? Lenkille en viitsi lähteä.

Oon miettiny iha samaa että mite sais pään vaan tyhjäks ja nukahtais.. Ettei vaa mieti ja stressaa jostai asiasta sängyssä ja pyöri sitte siinä vaan ihan turhaan. Toi musiikin kuuntelu on kyl auttanu, varsinki jos on kuunnellu jotai vähä rauhallisempaa musiikkia eikä mitään hirveetä mättöä.

Lue mielenkiintoista kirjaa, jos pystyt keskittymään lukemiseen, mielikuvitus hoitaa loput.

Lue mielenkiintoista kirjaa, jos pystyt keskittymään lukemiseen, mielikuvitus hoitaa loput.

Eipä tuota kirjallisuuttakaan oikein löydy hyllystä, jos ei bilteman kuvastoa ja Aku Ankkoja lasketa. Njooh. Voisi kyllä oikeasti käydä kirjastossa ja opetella lukemaan hyviä kirjoja. Nyt olisi aikaakin lomautettuna. Tänään mennään kuitenkin iltamusiikilla.

Yövuoro 19:00-07:00, tällä hetkellä oon tehny töitä noin 45min!!!
Muun ajan pyöriny netissä ja kuunnellu musiikkia:rock:
On tää työnteko hauskaa:dance:

2am, Anna Nalick on täydellistä unimusiikkia.

Ehei vielä... kai sitä vois mennä unille kohta, niin ei tulis nukuttua sinne kahteen... taas...

Back
Ylös Bottom