Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei väsytä yhtään vaikka on "raskas" laamailupäivä takana.

Heh, olin menossa pehkuihi ni ihmettelin että mitä vilinää näkyy silmissä, no syyllisiksi osoittautui viitisen kappaletta koiperhosia, joita on nyt parin päivän ajan jo kuoriutunut muutamia kappaleita näiden lisäksi. En tiedä kuka ja mihin on muninut tai missä ovat möngerrelleet talven toukkina, mutta vanha talo niin ryömivät rakosista kevään tullen.

kuka perkele pimensi minun telkkarin??
missä vika?
kuka on vastuussa?

iltoja! en oo vieläkään saannu näitä koulutehtäviä tehtyä ja kohta pitäis herätä enkä oo menny vielä nukkumaankaan. Näis tehtävis ei oo kyll mitään ideaa..

Mulla on sulle vinkki: osta ensi vuoden koulukirjoja valmiiksi ja lue niitä jo etukäteen.
Pakkista selaillaa kesä. Kyllä Pakkikselta oppii paljon enemmän elämästä kuin yhdestäkään koulukirjasta.

Lomat pitää täyttää mahdollisimman paljon työllä, niin ei tarvii mietti lomaa.:D
Mä olen vaa näiden juttujen kanssa aina 1-2 kk myöhässä. :seli:

Lomat pitää täyttää mahdollisimman paljon työllä, niin ei tarvii mietti lomaa.:D
Itse yritän pysytellä visusti erossa moisesta humbuukista tulevana kesänä, ja pyhittää (mahdolliset) kauniit ja lämpimät ilmat 100%:sti löhöilyyn (:thumbs:), auringonottoon (:dance:), liikuntaan (:puntti:) sekä naisiin! (:kippis1::kuola::haart:) Kyllä siellä duunissa ehtii märehtiä myöhemminkin...

Aamulla pitäis mennä hammaslääkäriin. En oo saanu suuta kunnolla auki perjantaiaamusta lähtien ja syöminen on vaikeeta. Ottaa joku tuolla vasemmassa nivelessä vastaan. Mitään kipuja ei kuitenkaan varsinaisesti oo, muuta kun pureskellessa. On tässä kevään aikana melko useinkin leuka vähän napsunut, mutta on rahatilanteen puutteessa jäänyt lääkäri varaamatta. Nyt oli perjantaina pakko soittaa yksityiselle, ku ei meinaa saada syötyä. Vähän kyllä on kakkaa housussa jo. Mitäköhän ne tosta leuasta oikein sanoo... :down:

Viimeks käyny hammaslääkärillä joku 4 vuotta sitten, niin kaiken lisäks sieltä voi löytyä kaikkee muutakin kivaa... Perkele, että pitikin leuan mennä nyt hajoomaan. Pääsykokeisiin pitäis vika viikko lukee ja kaikki ressit vaan kasaantuu. Ja avaimet hukkasin, niin niitäkin pitäis alkaa järkkäämään huomenna uudelleen. Vittu mikä meininki!

Back
Ylös Bottom