Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mul on ihan pirun tylsää kyl :(

Samma här. Kauheesti ajatuksia päässä muttei ketään kenen kans jakaa. Kaikki perkele nukkuu.

Kaakot lämpiämään ja sauhuille. Olin koko vuoden 2008 polttamatta, mutta nyt on alkuvuodesta alkanu pikku hiljaa lipsua. Ensin vähän viikonloppusin ja nyt välillä jo arkenakin. En muuten nytten edes omistais tupakkaa, mutta kävi päivällä sellanen tapaus, että tuli ostettua. Soittelin vappuna kadonneita avaimia löytötavaratoimistoista ja yhdestä sanottiin, että ne on tuotu sinne. Luettelin tuntomerkkejä ja kaveri sano, että täällä ne on, sen kun tuut hakemaan vaan. Menin paikan päälle, niin olikin jonkun muun avaimet. En tajua, miten se uuno luuli, että ne on mun avaimet, vaikka tuntomerkit oli kuitenkin melko erilaiset. Kävelin viereisiin valintataloon ja ostin hermostuspäissäni askin sauhuja ja tulitikut. Syytän keuhkosyövästäni Suomen Löytötavaratalon Vallilan pisteen työntekijää. :D

Ratkaisu: syö kala! :pano: :dance2:

Kala? :eek:

Joku vois syödä mut.

Eiku häääääh????

emt.

edit.
Ihan jees, kävin koittaa tota peittokasaa ku olin ihan varma et siellä oli joku :D ei sit ollu. Mut silti täällä soi Antti Tuiskun joululevy enkä osaa laittaa sitä pois.

Yötä vain kaikille, itse voisin kyllä mennä nukkumaan ku huomenna olis jotai duuniakin tehtävänä.

vaihetaa kala pois jos mä saan syödä sut :joulu8:

No tuu syömää!

Kiitos oikeesti, piristit mun iltaa :D

No nii, arvasin et taas käy näin! Miehet on just tollasia :D

Rantapantteri: just noin se murphyn laki toimii. Onni onnettomuudessakin löytää vastakohtansa, meinas olla onnea, muttei ollukaan.:D Mä hukkasin (jälleen kerran) lompakkoni auton katolta (miksei ihminen opi??!!) käydessäni synnyinpaikkakunnallani, ja isäni (!) soittaa, että tiedätkös tyttö missä lompakkosi on.. Juu.. öh.. en.. "No, se muuten on "siellä ja siellä" osoitteessa, käypäs hakeen.." Oli sit joku herrasmies poiminu.. ja kun samalla sukunimellä varustettuja ei kovin montaa koko maasta löydy niin olipa soittanut isukille.:hyvä: Ja se äijä tulee pelkkä pyyhe päällä ovelle, vähän ihmeellisellä ilmeellä. Vittu sitäkin keikkaa..

Voi helvetti, huomenna 6.30 herätys ja silti vielä istun koneella ja katson varmaan lätkää johonkin neljään asti :D

Voi helvetti, huomenna 6.30 herätys ja silti vielä istun koneella ja katson varmaan lätkää johonkin neljään asti :D

Mitä lätkää sieltä enää ees tulee ?

Hihi, muistan joskus kun tuli vielä SM-liigaa ja HIFK oli kai ihan hyvissä peleissä vielä kiinni... Pakotin poikaystävän harrastamaan seksiä HIFKin pelin ensimmäisennä erätauolla ja sen jälkeen nukahdin, eli tietty poikaystäväkin nukahti (kukaan ei pysty olemaan hereillä jos tuhisen/kuorsaan vieressä). Inhosi mua aika kauan sen jälkeen, pilasin kuulemma koko pelin :D

e.
JA NYT LÄHTEKÄÄ JOKU MUN KANSSA BAARIIN! :( Kuolen tänne, niin tylsää.

Huomenna vois lähtee Turun yöelämää kattoo, börssiin ehkä . tänään ei oo missään mitää :(

Mitä lätkää sieltä enää ees tulee ?

Hihi, muistan joskus kun tuli vielä SM-liigaa ja HIFK oli kai ihan hyvissä peleissä vielä kiinni... Pakotin poikaystävän harrastamaan seksiä HIFKin pelin ensimmäisennä erätauolla ja sen jälkeen nukahdin, eli tietty poikaystäväkin nukahti (kukaan ei pysty olemaan hereillä jos tuhisen/kuorsaan vieressä). Inhosi mua aika kauan sen jälkeen, pilasin kuulemma koko pelin :D

e.
JA NYT LÄHTEKÄÄ JOKU MUN KANSSA BAARIIN! :( Kuolen tänne, niin tylsää.
NHL:ää sieltä nyt tulee :D No jos mä olisin ollu sun poikaystävän paikalla nii tuskin nyt yhen pelin menetys on niin paha jos sen tilalla saa jotain parempaa ;)

NHL:ää sieltä nyt tulee :D No jos mä olisin ollu sun poikaystävän paikalla nii tuskin nyt yhen pelin menetys on niin paha jos sen tilalla saa jotain parempaa ;)

Joo no sekin katto aina NHL:ää... Paitsi et sanoin sille aina et saa kattoo sillon ku mä oon suihkussa/kaupassa/muualla missä en näe tuloksia, koska mua ärsytti aina se hehkutus :D Ja joo, en mä usko et sitä haittas. Se on vaan paha yhdistelmä et tykkään miehistä jotka innostuu lätkästä, joten tietenkään ne ei saa katsoa matseja rauhassa :rolleyes:

Kylä se on semmonen juttu et jos joutuu lätkän tai vaakamambon valittee, niin ehdottomasti lätkää. Sitäpaitsi sekstatessa tuli hiki ja tulee muitakin inhottavia eritteitä, likasta puuhaa.

Back
Ylös Bottom