Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jailbaitz?

Osta mun pikkusiskot.

Kyllä seuraavaan miittiin pitää hommata joku 17v teinikana. Tuollaiset kulahtaneet 19v naiset voi jättää rannalle :pano:

Voin mä vieläkin vetää sitä teinikanan roolia :D Oon todistetusti hyvä siinä!
Tosin oon kyllä armottomasti liian vanha jo.

Voin mä vieläkin vetää sitä teinikanan roolia :D Oon todistetusti hyvä siinä!
Tosin oon kyllä armottomasti liian vanha jo.
Nii varmasti voit, mutta silti se ei muuta sitä tosi seikkaa, että alat olemaan jo tuon ikäinen :(

Minkä ikäisiä sun pikku siskot on? Lähellä 16v?

14v :kuola:

Kentällä saa pelata kun siellä kasvaa nurmikko.

edit: Hahaa Chunky ties :D Voisin ottaa ton emon sit vuokraa joskus ton teinitytön.
Missä hintaluokassa mahtavat pyöriä?

Mun siskot on 14v (täytti just vähän aikaa sitten) ja 15v (täyttää 19.5). Toinen on sellanen emo kid ja toinen on ihqsöpö teinityttö. Voin pitää niistä vaikka huutokaupan niin saan parhaat mahdolliset rahat :D

Äijä on tehny lähempääki tuttavuutta?:whip:
Säkällä veikkasin oikein, heh... :nolo:

Edit.
Ihqsöpiksen hinta? Muista et nyt on lama ja kaikilla tiukkaa (hakusessa), et hinnottelu sen mukaan...:dance2:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta myöhästyit - korkkaus oli ilmainen. :huonovitsi: :david:

BURN!!

Alyssa, eiköhän ole parempi että lähdet nyt sinne baariin ja vedät KAU-HE-AT perseet. Et sä tosta enään nuorene.

:( Sitku laitan viel lasit päähän ni kukaan ei enää ikinä ees juttele mulle ku oon niin vanha haahka.

edit. Goldilocks paljon tarjoot? :D

Hei Alyssa mulle myyt sen emon!

Ja Goldust joskus lainaa mulle sitä ihqtyttöä. Voidaan vaikka vaihtaa päikseen silloin tällöin.

Minä tarjoan 20e.

Säkällä veikkasin oikein, heh... :nolo:
Tuota nyt usko kukaan.
:( Sitku laitan viel lasit päähän ni kukaan ei enää ikinä ees juttele mulle ku oon niin vanha haahka.
Sun täytyy mennä jonnekin iskelmäbaariin. Siellä toivon mukaan olet ikähaarukassa.:(

e. Jos vaikka lähtisin mukaan hintakilpailuun.. Hmm.. Saat Standerin vaihdossa jos saan ne molemmat.

Emmäää tierä, oon nii huono tarjoomaan!:nolo: Nooooo saat kaiken mitä omistan, rahat, auton, tuhkatki pesästä? :haart:

EDIT: Biroo, käy, mut tokio hotellin levyy se ei sit saa ottaa mukaan.

Hei Alyssa mulle myyt sen emon!

Ja Goldust joskus lainaa mulle sitä ihqtyttöä. Voidaan vaikka vaihtaa päikseen silloin tällöin.

Minä tarjoan 20e.

Deal. Se on sit toisinaan aika ärsyttävä (siks myynkin pois).

Sun täytyy mennä jonnekin iskelmäbaariin. Siellä toivon mukaan olet ikähaarukassa.:(

e. Jos vaikka lähtisin mukaan hintakilpailuun.. Hmm.. Saat Standerin vaihdossa jos saan ne molemmat.

Joo :( Löydän jonkun harmahtavan, löysän papparaisen.
Ja laitoit kyl aika hyvän tarjouksen... En kyl tiedä mitä mä tekisin Standerilla. Ei mulla oikein oo tilaa sille.

Emmäää tierä, oon nii huono tarjoomaan!:nolo: Nooooo saat kaiken mitä omistan, rahat, auton, tuhkatki pesästä? :haart:

EDIT: Biroo, käy, mut tokio hotellin levyy se ei sit saa ottaa mukaan.

Okei, auton mä itseasiassa tarvitsisinkin... Rahakin kelpaa. Tuhkia en halua.
Ja ei pelkoo, se ei tykkää Tokio Hotellista. Kuuntelee eniten kai Helloweenia ja jotain japsibändejä. Ja mä koukutin sen Gunnareihin.

Okei, auton mä itseasiassa tarvitsisinkin... Rahakin kelpaa. Tuhkia en halua.
Ja ei pelkoo, se ei tykkää Tokio Hotellista. Kuuntelee eniten kai Helloweenia ja jotain japsibändejä. Ja mä koukutin sen Gunnareihin.
Hienoo! Tietty tavarahan täytyy sit ennen kauppoja todeta "käyttökelpokseksi", Ei sikaa säkissä kato!;)

Alyssa: Se emo vaatii vaan vähän :whip:, niin oppii kyllä tavoille. Voit toimittaa sen mulle vaikka junalla perjantaiksi, niin menee vapaapäiväkin sitten mukavasti.

Kai sitä vois mennä nukkumaan.

Hyvät yöt kaikille.

Ja laitoit kyl aika hyvän tarjouksen... En kyl tiedä mitä mä tekisin Standerilla. Ei mulla oikein oo tilaa sille.

Kuuntelee eniten kai Helloweenia ja jotain japsibändejä. Ja mä koukutin sen Gunnareihin.
Standerillahan tekee vaikka mitä ja sehän on dietillä, se on siis hyvin kompakti tällä hetkellä.

Hyvä musiikkimaku sillä toisella (nyt en kyllä tiedä kummasta puhutaan...), otankin pelkästään sen.

Back
Ylös Bottom