Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta se aurinkokin jo pilkistelee sieltä horisontin takaa.

Petiin vain ja simmut kii, kyllä se uni sieltä joskus tulee.

Soon moro!

Ötyä.

Venyttelemään vielä tunniksi ja sitten rahkan kautta nukkumaan ja aamulla innolla töihin. Tänään oli myös hyvä treeni, vaikka aika raskas olikin.

Moi söpöliinit.

Pyssy hei. Ostin tänään proileri pyöryköitä 300 grammaa 69 sentin hintaan!

Nyt on kyllä KADE....Itse söin vain kalakeittoa ja täytetyn patongin....Lähdin duuniin 8.45 ja äsken tulin.

Minä treenaan nykyään viikossa kahdesti. Töiden ja vapaaottelutreenien takia ei enää tule tuohon punttitreeniin panostettua ihan TÄYSIÄ! Kunhan nyt ylläpidän voimatasoja.

Sie nyt oot jo valmiiks niin iso ja vahva, ettei siun ihan TÄYSIÄ! kannatakkaan panostaa.

Huh huh! :wtf: Hieman on sulattelemista tässä kateuden puuskassa nytten! Voin ostaa ne 75 sentillä. Päälle kun laittaa mansikkajogurttia... :kuola::kuola::kuola:

En mie noita myy. Syön ne ite. Sinapilla ja ketsupilla. Juon päälle maitoa. NAM!

Iltamat!

Miten sitä saisi aamuisin potkittua itsensä lenkille? Laiskottaa niin pirusti, vaikka kuntoa pitäisi alkaa pikkuhiljaa jo korottamaan...

Sie nyt oot jo valmiiks niin iso ja vahva, ettei siun ihan TÄYSIÄ! kannatakkaan panostaa.

En mie noita myy. Syön ne ite. Sinapilla ja ketsupilla. Juon päälle maitoa. NAM!
Tuo kuullostaa hyvältä. Itse ajattelin ottaa kananmunaa ja Kabanossia...( aamupaino muuten 108,9kg....Lähtö oli 6 viikkoa sitten 115,6kg) Ihan jees on lähtenyt tiukkenemaan ja alle 100kg en pudota....:)

Tuo kuullostaa hyvältä. Itse ajattelin ottaa kananmunaa ja Kabanossia...( paino muuten 108,9kg....Lähtö oli 6 viikkoa sitten 115,6kg) Ihan jees on lähtenyt tiukkenemaan ja alle 100kg en pudota....:)

Munat ja makkara on tosi hyvä yhdistelmä. Itse laita yleensä sekaan vielä kalapuikkoja.

Hyvin oot kyllä laihtunu. Itellä oli iltapaino tuossa 97.4. Ollaan kohta saman painosia jos vielä laihutat :D

Back
Ylös Bottom