Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi söpöliinit.
Pyssy hei. Ostin tänään proileri pyöryköitä 300 grammaa 69 sentin hintaan!
Minä treenaan nykyään viikossa kahdesti. Töiden ja vapaaottelutreenien takia ei enää tule tuohon punttitreeniin panostettua ihan TÄYSIÄ! Kunhan nyt ylläpidän voimatasoja.Itse treenasin tänään kahdesti. Panostan TÄYSIÄ!
Huh huh! :wtf: Hieman on sulattelemista tässä kateuden puuskassa nytten! Voin ostaa ne 75 sentillä. Päälle kun laittaa mansikkajogurttia...Ostin tänään proileri pyöryköitä 300 grammaa 69 sentin hintaan!

Minä treenaan nykyään viikossa kahdesti. Töiden ja vapaaottelutreenien takia ei enää tule tuohon punttitreeniin panostettua ihan TÄYSIÄ! Kunhan nyt ylläpidän voimatasoja.
Huh huh! :wtf: Hieman on sulattelemista tässä kateuden puuskassa nytten! Voin ostaa ne 75 sentillä. Päälle kun laittaa mansikkajogurttia...![]()
Tuo kuullostaa hyvältä. Itse ajattelin ottaa kananmunaa ja Kabanossia...( aamupaino muuten 108,9kg....Lähtö oli 6 viikkoa sitten 115,6kg) Ihan jees on lähtenyt tiukkenemaan ja alle 100kg en pudota....Sie nyt oot jo valmiiks niin iso ja vahva, ettei siun ihan TÄYSIÄ! kannatakkaan panostaa.
En mie noita myy. Syön ne ite. Sinapilla ja ketsupilla. Juon päälle maitoa. NAM!

Tuo kuullostaa hyvältä. Itse ajattelin ottaa kananmunaa ja Kabanossia...( paino muuten 108,9kg....Lähtö oli 6 viikkoa sitten 115,6kg) Ihan jees on lähtenyt tiukkenemaan ja alle 100kg en pudota....![]()