Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alyssa, eiku mee niitten messii dokaa!

Emmää uskaltais juoda niiden pulloista kyl mitään :D Taitaa olla samaa porukkaa jotka on aiemminkin möykännyt täällä, yhen näin kerran koulusta tullessani nukkumassa hissin vieressä :D Semmonen ~60v spuge... Vitsi että mä rakastan tätä asuinaluetta!

Rappukäytävässä taitaa olla jotain tyyppejä (pulsuja varmaan) dokaamassa, kauhee meteli... Vois soittaa poliisit ihan vaan sen takia että nyt mua vituttaa kun toiset dokaa enkä mä voi :D

Kysy jos neki haluais "Säilykevesikastanjoita ja oliiveja":rock:
Oikeesti, mikä hitto on "vesikastanja"?? Ons se joku vihannes, eläin,, hedelmä,,,?

Kysy jos neki haluais "Säilykevesikastanjoita ja oliiveja":rock:
Oikeesti, mikä hitto on "vesikastanja"?? Ons se joku vihannes, eläin,, hedelmä,,,?

Vesikastanjoita:
1231424995_100_5354.JPG

Vesikastanjat on ihan älyttömän hyviä! Ne on niitä mitä on esim. wokeissa, ne pyöreät ja rapeat ympyrän muotoiset. Enkä mä usko että niille kelpais :(

...yhen näin kerran koulusta tullessani nukkumassa hissin vieressä :D Semmonen ~60v spuge... Vitsi että mä rakastan sitä spugea...
Kai annoit pusun?

Jumittaako muillakin netti parhaillaan? Nebulan yhteydet täällä ja on niin jurrissa koko netti että ei pääse mihinkään.

Ei pitäisi olla nyt mitään laajempaa vikaa ainakaan, otas yhteyttä helppariin maanantaina jos ei rupea toimimaan niin selvinnee.

Voisi vielä opiskella vähän japanin sanastoa ja sitten painua pehkuihin. Loistava työkalu toi saitti: http://www.smart.fm/

Kiitoksia Detroit ja hyvää yötä..Puhdas 4-0 voitto...

Pöö, ei ole sitä pimppiä tänäänkään näkynyt. Höh, hölmöt naiset:(

Tulin tossa kotia ja olin pihalla tupakalla. Katoin että metsästä kömpii joku nuorempi nainen kun oli saappaat jalassa ja pitkä vaalea nahkatakki päällä, niin vitut. Naapuri eukko oli pistäny vähän muuta päälle kuin normaalisti.

Voi vittu :D Just tuli alakerran pariskunta valittamaan kun ollaan kuulemma kämppiksen kanssa taas möykätty liikaa. Eilenki o kuulemma ollut bileet mistä o kuulunu hoilotusta aamukahteen!

Jännä vaan ku itte olen ollu molempina iltoina selvänä kotona enkä oo mitään huomannu :jahas:

Back
Ylös Bottom