Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pötyä (pöytään).
Jep.

Näin on näreet. Lauantai vapaata ja sunnuntai 10.30-21.30 duunia. Pitääpä ralata tänään...Sitten alkaakin aamuviikko..En edes muista, koska viimeksi on sellainen ollut...

Voi helevata mun kanssain! :david: Istahin äsken pöntölle ja ehdin päästämään parit tipat ulos vain huomatakseni, että unohdin nostaa pytyn kannen. Kaamea sotku... Tähän soppaan kun lisää vielä sen, ettei jääkaapista löytynyt enää rahkaa, niin ketutus on valmis.

Nimim. otinpa sitten vanukkaan... :kakka:

Hyyyyyi, ällöttävää.

Mua ei taaskaan nukuta :(

Voi helevata mun kanssain! :david: Istahin äsken pöntölle ja ehdin päästämään parit tipat ulos vain huomatakseni, että unohdin nostaa pytyn kannen. Kaamea sotku... Tähän soppaan kun lisää vielä sen, ettei jääkaapista löytynyt enää rahkaa, niin ketutus on valmis.

Nimim. otinpa sitten vanukkaan... :kakka:
:lol2:
Jätkä on finaalissa. Ainakin semifinaalissa, kun ei tullut kakkaa kannelle...Olis ollut vanukkaat omasta takaa...:lol2::lol2:

:lol2:
Jätkä on finaalissa. Ainakin semifinaalissa, kun ei tullut kakkaa kannelle...Olis ollut vanukkaat omasta takaa...:lol2::lol2:
No meinasi itse asiassa tullakin, mutta ehdin huomata virheen ajoissa. Onneksi. :jahas:

Edit. Ja älkääkä yhtään naurako siellä mun vanukkaille - pakko sitä on jotain syödä illallakin!

Kuka haluaisi ostaa mulle tämän? :rolleyes:

Oon aina halunnut just tollasen auton :haart:

Kuka haluaisi ostaa mulle tämän? :rolleyes:

Oon aina halunnut just tollasen auton :haart:
Mä voisin ostaa...

...jos annat rahaa.

:dance:

Edit. Nyt nukkumaan, on pahasta valvoa.

Yövuorojen jälkeen unirytmin muuttaminen normaaliksi on kyllä tuskaa. Menin 01 aikaan nukkuu ja heräsin tässä aamupalalle kun en viittiny turhaa pyörii sängyssäkään.

Ötyä.

Back
Ylös Bottom