Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Morjensta Fuxi ja Jimmy kans...

Pizzat ja suklaat mässätty. Nyt nukkumaan. Duunia ois 10.30-21.30...

Iltaa.

Onko X-Files-jaksot jo niitä missä Mulder on lähtenyt pois sarjasta?

e-on ilmeisesti.hirveetä paskaa tämä jakso.

Jjjjjjjjjau. Käytiin kahtomassa Kärpät-Blues hallilla ja nyt tulin jatkoilta kotio. Helsinkiläinen kärppäfanivieras tuossa kuorsaa sohvalla. Jos sitä huomenna vaikka tapailisi kivoja tyttöjä :haart:

Ja ketä vastaan ne Kärpät joutuvatkaan? Vittu JYP!:rock:

Ei vaan, en ole sinänsä lätkästä innostunut vaikka Jyväskylän seudulta olenkin.:D

Nää sotkee mun kalliita konjakkeja johonkin eurochopper simaan:wtf: Vittu mitä hyvän aineen tuhlausta ja mun nicolas feuillatte kuoharin vetivät naamaan kuin limpparia konsanaan ilman että sain edes tumut ottaa, horot!

Tuli ihme puhelu jostain Amsterdamista, joku central heating systems firma WTF, joo mulla lämmitys ihan kunnossa, tais pojilla olla vähän väärä numero:D

Tuli ihme puhelu jostain Amsterdamista, joku central heating systems firma WTF, joo mulla lämmitys ihan kunnossa, tais pojilla olla vähän väärä numero:D
Tai sitten joku pilailee sun kustannuksella..?

Jep. Eiköhän tämäkin yö ole jo nähty. Unta palloon! :zzzz:

Takapihalla röökillä ja järven jäällä meni nähdäkseni peura tai joku vastaava otus. Ei ihan tainnut tallentua kuvaan kun hain valaisimen sisältä. No laitan kuvan silti, siellä se mennä lonkotteli.

Liitteet

• IMG_0073.webp
    IMG_0073.webp
    87,8 KB · Katsottu: 189
Back
Ylös Bottom