Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisi kyllä kohta mennä nukkumaan. Huomenna töitä ja Winsun kanssa kisikselle!

Pitäis tosin muuttaa tätä unirytmiä ennen inttiin lähtöä, tulee muuten vielä ikävät paikat...

Heh, pikkuveli pääsee torstaina pois, paljons on klopilla aamuja?

Kyllä on... Mä oon enemmän tällänen ilta/yöihminen :D
Heh, kuin myös. :D Pitäis tosin muuttaa tätä unirytmiä ennen inttiin lähtöä, tulee muuten vielä ikävät paikat...

Joo voi olla pikkasen hankaluuksia herätä. Eiks siel oo herätykset joskus 6-7 aikaan..
Taisi olla puoli kuudelta, mikäli oikein muistan.

Edit. Vai kuudeltakos se oli, enpäs menekään nyt sanomaan mitään...

No nii.. :D Onneks sull on kuitenki aikaa muutta rytmiä
Sanos muuta. :D

jaa.. vois käyä harjottelee vapaan vinopenkin tekniikkaa.. Ennen tehny sen smithissä salilla.

Kyllä ne yleensä kuudelta on. Eka herätys jäi mieleen kun se oli viideltä. Hoh, porukka oli niin sekasin. Osa unenpöppörössä ja osa ei saannut unta ollenkaan.

Ja ei sitä rytmiä tarvitse muuttaa, se muuntautuu siellä kyllä. Itse menin kuudelta nukkumaan ennen ekaa päivää.

Hitto ku meni liikeasioita hoitaessa pitkään. Muut on jo kerinny hankkia hyvät pohjat. No, tuon jekkupullon kiskon kahella huikalla alas niin oon samalla kierroksella muiden kanssa. Eikun juhlimaan ihmiset!!!

Pitäisköhä tilailla taas uudet vipit.. ja jatkaa tota treenipäivyriä. Tais silla olla keskimäärin 9 lukijaa per posti :D

Mie tilasin viimeviikolla kahen vuoden vipit niin ei tarvii enää tänä elinaikana sitä miettiä :haart:

Mien tiiä onko varaa kun kohta pitää maksaa vuokra :/

edit.
Kattelenki DX home videoo youtubest.. 10 osanen.. Are you ready?

edit2. vinopenkin tekniikka hallussa, innostuimpa jopa tekemään 3 kovaa sarjaa..
Jos nyt tekis saman pystysoudulle, kun en sitäkään oo ikinä juuri tehnyt.

Back
Ylös Bottom