Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Illalla vähän sobbaa!
Kas, kun en tullut itse keksineeksi!Nyt kun kuulit tällaisesta, niin mahdollisesti itsekin siis ratkeat.:evil:Kuulostaa kerrassaan loistavalta idealtaKas, kun en tullut itse keksineeksi!

:D Synkronoidut kellot....:DÖitä!
Edit. Pussy, prkl... :evil: :D
On tää nyt vittu ollu taas touhuu. Yövuoron jälkeinen viikko jotenkin menee välillä vaa vituiks. Pääsen aikasin nukkuu ja nukahdan melkein heti, mutta sitten herään 3-4h päästä ja sit ihmetellään. Ja herääminen tapahtuu aina niin, et mulla taitaa olla silmät vähän auki, mutta nään jotain unta vielä. Sit siitä pikkuhiljaa siirryn kokonaan pois unesta..aika hämärää.
Olishan tuolla noita tenoxeja tosin...
edit. voiskohan toi olla joku unihalvaus? Mitään hallusinaatiota ei ole, mutta en myöskään tajua, että olen hereillä, vaikka saatan tuijottaa jotain seinää. Jälkeenpäin sit tajuaa, et vittu mullahan on ollu silmät auki ja oon nähny siinä samalla jotain unta vielä. Yleensä aika ahdistunu olo, ku herää sit tosta.
edit2. nyt kun mietin tarkemmin, niin yks kerta oli sillee, et olin tuijottanu jotain pyyhettä ovessa tms ja luullu, että se on joku henkilö ja sen muistan, että aivan saatanan ahdistunu olo tuli.
wikistä löyty listaaki
Joitakin altistavia tekijöitä on kuitenkin löydetty:
* Nukkuminen selällään
* Epäsäännöllinen unirytmi
* Univelka
* Aikaerorasitus
* Lisääntynyt stressi
* Äkillinen elinympäristön tai -tavan muutos
* Ahdistuneisuus, masentuneisuus
* Pelko unihalvauksien toistumisesta
Kaks ekaa ainakin natsaa heti ja välillä kolmaskin. Duunissa just eilen puhuin tosta halvauksesta ja nää melkein nauro ulos mut taukokopista :-D
edit3. http://fi.wikipedia.org/wiki/Valveuni tää kuvaa kyllä paremminki tota mun juttua.
Moi söpöliinit.
Söin juuri rahkan
Ja nyt...heei heei
Moi.Moi.