Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perkele ku ei tuu uni. Stressiä pukkaa niin että vaikka väsyttää niin ei osaa rentoutuu. Duunipaskat mieles koko ajan. Onneks siihenkin paratiisiin pääsee jo 3h päästä lähtee.

3 jaksoa Fringeä tuli katsottua. HYVÄ SARJA. Nyt :zzzz:

On tää nyt vittu ollu taas touhuu. Yövuoron jälkeinen viikko jotenkin menee välillä vaa vituiks. Pääsen aikasin nukkuu ja nukahdan melkein heti, mutta sitten herään 3-4h päästä ja sit ihmetellään. Ja herääminen tapahtuu aina niin, et mulla taitaa olla silmät vähän auki, mutta nään jotain unta vielä. Sit siitä pikkuhiljaa siirryn kokonaan pois unesta..aika hämärää.

Olishan tuolla noita tenoxeja tosin...

edit. voiskohan toi olla joku unihalvaus? Mitään hallusinaatiota ei ole, mutta en myöskään tajua, että olen hereillä, vaikka saatan tuijottaa jotain seinää. Jälkeenpäin sit tajuaa, et vittu mullahan on ollu silmät auki ja oon nähny siinä samalla jotain unta vielä. Yleensä aika ahdistunu olo, ku herää sit tosta.

edit2. nyt kun mietin tarkemmin, niin yks kerta oli sillee, et olin tuijottanu jotain pyyhettä ovessa tms ja luullu, että se on joku henkilö ja sen muistan, että aivan saatanan ahdistunu olo tuli.

wikistä löyty listaaki

Joitakin altistavia tekijöitä on kuitenkin löydetty:

* Nukkuminen selällään
* Epäsäännöllinen unirytmi
* Univelka
* Aikaerorasitus
* Lisääntynyt stressi
* Äkillinen elinympäristön tai -tavan muutos
* Ahdistuneisuus, masentuneisuus
* Pelko unihalvauksien toistumisesta

Kaks ekaa ainakin natsaa heti ja välillä kolmaskin. Duunissa just eilen puhuin tosta halvauksesta ja nää melkein nauro ulos mut taukokopista :-D

edit3. http://fi.wikipedia.org/wiki/Valveuni tää kuvaa kyllä paremminki tota mun juttua.

Pari tuntia enää ja sitten huitsin nakkiin täältä. Aika kivuttomasti menee tää yö viimeöisen vittuuntumisen jälkeen.. Illalla vähän sobbaa!

Kuulostaa kerrassaan loistavalta idealta :rolleyes: Kas, kun en tullut itse keksineeksi!
Nyt kun kuulit tällaisesta, niin mahdollisesti itsekin siis ratkeat.:evil:

Ötyä.

Öitä! :zzzz:

Edit. Pussy, prkl... :evil: :D

On tää nyt vittu ollu taas touhuu. Yövuoron jälkeinen viikko jotenkin menee välillä vaa vituiks. Pääsen aikasin nukkuu ja nukahdan melkein heti, mutta sitten herään 3-4h päästä ja sit ihmetellään. Ja herääminen tapahtuu aina niin, et mulla taitaa olla silmät vähän auki, mutta nään jotain unta vielä. Sit siitä pikkuhiljaa siirryn kokonaan pois unesta..aika hämärää.

Olishan tuolla noita tenoxeja tosin...

edit. voiskohan toi olla joku unihalvaus? Mitään hallusinaatiota ei ole, mutta en myöskään tajua, että olen hereillä, vaikka saatan tuijottaa jotain seinää. Jälkeenpäin sit tajuaa, et vittu mullahan on ollu silmät auki ja oon nähny siinä samalla jotain unta vielä. Yleensä aika ahdistunu olo, ku herää sit tosta.

edit2. nyt kun mietin tarkemmin, niin yks kerta oli sillee, et olin tuijottanu jotain pyyhettä ovessa tms ja luullu, että se on joku henkilö ja sen muistan, että aivan saatanan ahdistunu olo tuli.

wikistä löyty listaaki

Joitakin altistavia tekijöitä on kuitenkin löydetty:

* Nukkuminen selällään
* Epäsäännöllinen unirytmi
* Univelka
* Aikaerorasitus
* Lisääntynyt stressi
* Äkillinen elinympäristön tai -tavan muutos
* Ahdistuneisuus, masentuneisuus
* Pelko unihalvauksien toistumisesta

Kaks ekaa ainakin natsaa heti ja välillä kolmaskin. Duunissa just eilen puhuin tosta halvauksesta ja nää melkein nauro ulos mut taukokopista :-D

edit3. http://fi.wikipedia.org/wiki/Valveuni tää kuvaa kyllä paremminki tota mun juttua.

Kuulostaa vähän samalta mitä mulla kun herään päikkäreiltä tai menen tosi aikasin nukkumaan (klo. 17), silmät vaan kiinni ja yrittää unta.

Jepjep. Eilen yöllä konffasin virtuaalipalvelinta ja tänä yönä jatkuu, sain sen kaatumaankin pari tuntia sitten niin ettei vastannut pingiin ja piti sitten heittää duuniin jätkille mailia että käynnistävät uudelleen. Onneksi on päivystys. :D

Back
Ylös Bottom