Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei, Uuteen-Seelantiin, eli hieman kauemmas.

Noni, pistä sit jotaa pakkikselle Seelannista!

Itseäki kiinnostais kovast lähteä johku, mieluiten just ausseihin/uutee-seelantiin.. :) Kiva kuulla että ees joku sinne pääsee, monta vuotta meinaat nyt olla? Ja jos saa kysyä, niin mihkä päin, Aucklandiin? Wellingtoniin?

e: kyl mun käy sua kateeks, ois tosi hienoa lähteä itsekin.. Mut kyl mä muistan sen, et vähäsen se jännitti suomesta lähteä sillon..

Noni, pistä sit jotaa pakkikselle Seelannista!

Itseäki kiinnostais kovast lähteä johku, mieluiten just ausseihin/uutee-seelantiin.. :) Kiva kuulla että ees joku sinne pääsee, monta vuotta meinaat nyt olla? Ja jos saa kysyä, niin mihkä päin, Aucklandiin? Wellingtoniin?

e: kyl mun käy sua kateeks, ois tosi hienoa lähteä itsekin.. Mut kyl mä muistan sen, et vähäsen se jännitti suomesta lähteä sillon..
Wellingtoniin, tarkoitus olla kolme vuotta (ainakinaluksi ;)) Ajattelin juu pistää sitten jotain tänne kun pääsen sinne asti.

Nuorin poika oksensi sängyn, minut ja kaiken muunkin matkalla sängystä vessaan. Uni mäni. Leijuu miehekäs tuoksu. Pitää etsiä Tubesta marssimusiikkia.

Milloin sali menee kiinni, ettei enään ineen pääse?
Vaiko onko 24 h sali?
Taitaapi olla avoinna maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin klo 17.00 - 20.30.

Wellingtoniin, tarkoitus olla kolme vuotta (ainakinaluksi ;)) Ajattelin juu pistää sitten jotain tänne kun pääsen sinne asti.

Pääset sit vittuilemaa, et hajotkaa pakkasiin:) Käy NIIN paljo kateeks sua..

Paitti se lento on iha vitun pitkä:)

Pääset sit vittuilemaa, et hajotkaa pakkasiin:) Käy NIIN paljo kateeks sua..

Paitti se lento on iha vitun pitkä:)
Jos on yölento, niin pääseehän siinä mainiosti torkkua ottamaan.

No ei auta, jos lennät välilaskuineen päältä 30h matka-ajan..:)

Menen opiskelemaan, ja tosiaan välilaskuineen reissuun menee todella kauan, pelkästään koneessa istumista yhteensä 24 h. Pakkasista en vittuile kun siä oikeastaan jään juurikin kaipaamaan, olen talvi-ihmisiä.

Jengi huitoo jossai yöelämässä, kun saa kokoajan pettyä uusien postien vähäiseen määrään :itku:

Totta! Kerrankin kotona perjantaina eikä pakkikselle tule viestejä ja muka ollaan niin bodaria ja sitten omistetaan elämä, prkl..!

Menen opiskelemaan, ja tosiaan välilaskuineen reissuun menee todella kauan, pelkästään koneessa istumista yhteensä 24 h. Pakkasista en vittuile kun siä oikeastaan jään juurikin kaipaamaan, olen talvi-ihmisiä.

Lentänet Australian kautta..? Mä kyllä nimittäin karkaisin siellä Sydneyn lentokentällä, ja jäisin ennemmin sinne!

e: eiks se uus-seelanti oo aika tarkkaa 17 500 kilsaa täältä, Sydneyhin on jotaa 15 000.

Eli ei se nyt ees oo toisella puolella maailmaa.

Näin se aika taas kuluu kiekkoa katsellen..:D

Back
Ylös Bottom