Juu. Itse näin tuon kun olin matkalla salille, oli aika hienosti kuunsirpin alapuolella.
Milloin sali menee kiinni, ettei enään ineen pääse?
Vaiko onko 24 h sali?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu. Itse näin tuon kun olin matkalla salille, oli aika hienosti kuunsirpin alapuolella.
Musta tuli vanha jo näin nuorena..:( Ei mitään tulevaisuutta.oisko se vanhuus?
Ei, Uuteen-Seelantiin, eli hieman kauemmas.
Kiva kuulla että ees joku sinne pääsee, monta vuotta meinaat nyt olla? Ja jos saa kysyä, niin mihkä päin, Aucklandiin? Wellingtoniin?Wellingtoniin, tarkoitus olla kolme vuotta (ainakinaluksi ;)) Ajattelin juu pistää sitten jotain tänne kun pääsen sinne asti.Noni, pistä sit jotaa pakkikselle Seelannista!
Itseäki kiinnostais kovast lähteä johku, mieluiten just ausseihin/uutee-seelantiin..Kiva kuulla että ees joku sinne pääsee, monta vuotta meinaat nyt olla? Ja jos saa kysyä, niin mihkä päin, Aucklandiin? Wellingtoniin?
e: kyl mun käy sua kateeks, ois tosi hienoa lähteä itsekin.. Mut kyl mä muistan sen, et vähäsen se jännitti suomesta lähteä sillon..
Taitaapi olla avoinna maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin klo 17.00 - 20.30.Milloin sali menee kiinni, ettei enään ineen pääse?
Vaiko onko 24 h sali?
Wellingtoniin, tarkoitus olla kolme vuotta (ainakinaluksi ;)) Ajattelin juu pistää sitten jotain tänne kun pääsen sinne asti.
Käy NIIN paljo kateeks sua..
Jos on yölento, niin pääseehän siinä mainiosti torkkua ottamaan.Pääset sit vittuilemaa, et hajotkaa pakkasiinKäy NIIN paljo kateeks sua..
Paitti se lento on iha vitun pitkä![]()
Wellingtoniin, tarkoitus olla kolme vuotta (ainakinaluksi ;)) Ajattelin juu pistää sitten jotain tänne kun pääsen sinne asti.
Jaa sinne onkin niin pitkä matka... No ei ehkä sitten :lol2:No ei auta, jos lennät välilaskuineen päältä 30h matka-ajan..![]()
Menen opiskelemaan, ja tosiaan välilaskuineen reissuun menee todella kauan, pelkästään koneessa istumista yhteensä 24 h. Pakkasista en vittuile kun siä oikeastaan jään juurikin kaipaamaan, olen talvi-ihmisiä.