Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa kuitenkin olla 90 % miehiä joille noita sattuu.Käsittämätöntä minusta että miten voi ihminen juoda itsensä semmoseen kuntoon ettei tajua mitään ruumiintoimintojensa päälle.
En voi tajuta tätä myöskään...Tuli taas pikkujoulukautena nähtyä aika moista viheltäjää...Älä mee sinne, älä tee sitä, älä tee tätä... Jne jne. Pikkujouluissa taannutaan tarhaikäisten tasolle...:DTaitaa kuitenkin olla 90 % miehiä joille noita sattuu.Käsittämätöntä minusta että miten voi ihminen juoda itsensä semmoseen kuntoon ettei tajua mitään ruumiintoimintojensa päälle.

Höh. Ihmiset on niin hölmöjä(ja ällöjä) liiassa humalassa.
Taidan lähtä nukkumaan. Mies meni jo, mikä taitaa olla ainoita kertoja meidän historiassa että se menee viikonloppuna ennen mua nukkumaan. Minä olen se joka tarttee(paljon) pidemmät yöunet.
Tajusin muuten just, etten ole ikinä juonut niin paljon, että olisin esim. sammunut. Enkä kyllä haluakaan, ei kuulosta kovin houkuttelevalta :D

Missä menee sammumisen ja nukkumisen raja?![]()
entä miehillä? sammunko mä joka ilta kun en pese meikkejäni poisNukkuminen tapahtuu sängyssä, sinne mennään hallitusti ja mielellään pestään meikit pois ja vähennetään vaatteita ennen sitä. Sammuminen on... noh, sammumista.

Ei se sitten mennykään ihan näin. Historiaa ei luettu ja oon nyt kaverin luona naukkailemassa viskiäTervehenkisesti kotona lueskelen historiaa, salin jäljiltä kyllä muutenkin niin poikki että tässä mihinkään olisi jaksanut lähteä.

Varo, ettei iske lorvikatari...:D Hyvähän se on tuosta palkkaa nostaa..:thumbs:Jahas, nyt alko vähä unihiekka vaikuttaa. No, kohta on taas yks pannu kahvia porissut valmiiks niin jaksaa vuoron loppuun puoltoista tuntia. :piis: Jonkinlainen ennätys sekin että en oo YHTÄKÄÄN duuniasiaa tehny kun mitään hommaa ei oo, kunhan päivystelen. No, pakkista selatessahan se aika kuluu... Onneks on netti.![]()