Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täälläkin valvotaan..ps. ei ole kyllä tällä sankarilla tullu pisuja eikä kakkendaaliakaan pöksyihin vaikka välillä ollaan oltukin rankassa kännishä.. :)

Taitaa kuitenkin olla 90 % miehiä joille noita sattuu. :) Käsittämätöntä minusta että miten voi ihminen juoda itsensä semmoseen kuntoon ettei tajua mitään ruumiintoimintojensa päälle.

Riippuu varmaan piireistä, kyllä joskus jossain isossa porukassa pussilla kun on dokaamassa jonain vappuna tms, niin näyttää olevan suurinosa taas jotain teinityttöjä jotka on eniten sekaisin.

Taitaa kuitenkin olla 90 % miehiä joille noita sattuu. :) Käsittämätöntä minusta että miten voi ihminen juoda itsensä semmoseen kuntoon ettei tajua mitään ruumiintoimintojensa päälle.
En voi tajuta tätä myöskään...Tuli taas pikkujoulukautena nähtyä aika moista viheltäjää...Älä mee sinne, älä tee sitä, älä tee tätä... Jne jne. Pikkujouluissa taannutaan tarhaikäisten tasolle...:D

Joo no kyllähän ne naisetkin osaavat perseillä, mutta enemmän oon nähnyt miehiä ihan räkäkännissä.

Tajusin muuten just, etten ole ikinä juonut niin paljon, että olisin esim. sammunut. Enkä kyllä haluakaan, ei kuulosta kovin houkuttelevalta :D

Höh. Ihmiset on niin hölmöjä(ja ällöjä) liiassa humalassa.

Taidan lähtä nukkumaan. Mies meni jo, mikä taitaa olla ainoita kertoja meidän historiassa että se menee viikonloppuna ennen mua nukkumaan. Minä olen se joka tarttee(paljon) pidemmät yöunet.

Mäkin meen nukkumaan, öitä kaikki.

Yömusiikkia :haart:

En minäkään ole koskaan ollut niin humalassa, että olis ollut ihan järki seis. Johtuu varmaan paljon siitäkin, että saan niin helvetillisen krapulan jos erehdyn juomaan liikaa, että osaan yleensä jo juodessa krapula-kauhukuvat mielessä rajoittaa sitä alkoholin määrää.

Kauniita unia ja oman kullan kuvia. :)

Höh. Ihmiset on niin hölmöjä(ja ällöjä) liiassa humalassa.

Taidan lähtä nukkumaan. Mies meni jo, mikä taitaa olla ainoita kertoja meidän historiassa että se menee viikonloppuna ennen mua nukkumaan. Minä olen se joka tarttee(paljon) pidemmät yöunet.
Mäkin meen nukkumaan, öitä kaikki.

Yömusiikkia :haart:

ÖTYÄ. tytsyille...

Missä menee sammumisen ja nukkumisen raja?:eek:

Nukkuminen tapahtuu sängyssä, sinne mennään hallitusti ja mielellään pestään meikit pois ja vähennetään vaatteita ennen sitä. Sammuminen on... noh, sammumista.

Nukkuminen tapahtuu sängyssä, sinne mennään hallitusti ja mielellään pestään meikit pois ja vähennetään vaatteita ennen sitä. Sammuminen on... noh, sammumista.
entä miehillä? sammunko mä joka ilta kun en pese meikkejäni pois:rolleyes:

Yötä mussukat!
Tänään lupaan ottaa viskiä ja bissee. Nyt ei pysty. En viittiny mennä tonne ryyppytrediin uhoamaan, ne ois nauranut mut pihalle.

Jahas, nyt alko vähä unihiekka vaikuttaa. No, kohta on taas yks pannu kahvia porissut valmiiks niin jaksaa vuoron loppuun puoltoista tuntia. :piis: Jonkinlainen ennätys sekin että en oo YHTÄKÄÄN duuniasiaa tehny kun mitään hommaa ei oo, kunhan päivystelen. No, pakkista selatessahan se aika kuluu... Onneks on netti. :worship:

Jahas, nyt alko vähä unihiekka vaikuttaa. No, kohta on taas yks pannu kahvia porissut valmiiks niin jaksaa vuoron loppuun puoltoista tuntia. :piis: Jonkinlainen ennätys sekin että en oo YHTÄKÄÄN duuniasiaa tehny kun mitään hommaa ei oo, kunhan päivystelen. No, pakkista selatessahan se aika kuluu... Onneks on netti. :worship:
Varo, ettei iske lorvikatari...:D Hyvähän se on tuosta palkkaa nostaa..:thumbs:

Back
Ylös Bottom