Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tulikin kierroksesta mieleeni, että vois käydä vaihtaa autoonsa polttimot näin vuoron ohessa.
on sitten kivempi ajella pimeällä.

Siitä talvesta puheen ollen.. Ei se täällä Rovaniemelläkään kummonen oo.. Eilen tuli illalla kymmenen aikaan kaatamalla lähes vettä! No nyt onkin -15, lunta sen 20 cm.. Vittuako teen yli kymppitonnin kelkalla, jos ei voi ajaa?!?!

Vittuako teen yli kymppitonnin kelkalla, jos ei voi ajaa?!?!

Et oikeastaan yhtään mitään.
On se saatana, kun roissa asti on noin paska talvi.

Ei oo pahemmin pohjois-karjalassakaan kelkkakelejä. Suht. turhaan se kelkka siellä oottelee. Kivahan sen päällä on istua ja päristellä siinä nurmikolla.

No, "onneksi" maalis-huhtikuu on hyvää ajoaikaa, mutta eiköhän tuo vaiheta prätkään tai näihin olosuhteisiin paremmin sopivaan ilmatyynyalukseen! :D

jaa Tombbaki hyödyntää työaikaa tehokkaasti omiin askareisiin..word! btw ootko kentällä hommissa?

No, "onneksi" maalis-huhtikuu on hyvää ajoaikaa, mutta eiköhän tuo vaiheta prätkään tai näihin olosuhteisiin paremmin sopivaan ilmatyynyalukseen! :D
mönkkäri?

edit: sitten kun tulee 1000 postausta paggiksella täyteen niin lupaan hommata vipit

Mönkärillä vois olla makee, siis sellainen crossi malli. Ei taitais noi metsänomistajat tykätä, ku taimikko pölisee mun jäljiltä. Mönkkärillä, kuten endurollakin on aivan mahtavaa ajella jäällä, jos sinnekki vain joskus uskaltais mennä pääsemättä lööppeihin..

mönkkäri
^^ tieliikennekäyttöön passeli

Kotari

olisko mistään kotoisin Fridge? varmasti yhtä paljon vauhdin hurmaa mitä kelkalla

Mitä hittoa minä täällä vielä roikun kolme jälkeen xD. Huomenna nousen taas kuitenkin vasta puoli kahdelta päivällä. Eikun siis tänään.

Tämä myöhäinen ajankohta sai jättämään jopa treffi-ilmoituksen tänne pakkikselle :lol2:. Kadunkohan jo aamulla?

Mitä nää reffi-ilmoituksella, täältä yötsätistähän ne miehet löytyy. Tosin vissiin pitäisi olla toinen mies hakijana, mutta kuitenki :D

vittu ku himottas vaihtaa autoa..kertokaa mitä tällanen lapseton opiskelijanuorukainen tekee perheautolla mitähä..

Mua tahtoo ketuttaa.. Tunti sitten heräsin ja taidan nyt mennä tän päivän näillä silmillä. Illalla ei jaksanu valvoa, niin menin jo 23.15 unille ja tässä tulos. Vois olla aina töissä, niin ei olis ongelmia unirytmin kanssa..

tuu tekee tää mun vuoro loppuun

Back
Ylös Bottom