Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hihii, vielä ehin! :dance2:

Ötyä.

Tervehdys! Mä en ole saanut tänään mitään kunnollista aikaiseksi joten eipä väsytäkään

Joku vois tuoda mulle nyt kebabin tänne. Tekis mieli mussuttaa oikein kunnolla jotain hyvää evästä..:kuola:

Joku vois tuoda mulle nyt kebabin tänne. Tekis mieli mussuttaa oikein kunnolla jotain hyvää evästä..:kuola:
Kuinkas sattuikin, tässä samalla kebua vetelen. Ostin 2kpl, ettei tuu kebabille yksinäinen olo. Hyvää on...
...Harmi, ettei voi sinne tuua.:D

Söin muuten tuossa pari tuntia sitten helvetin ison ja maukkaan kebabin, tupla lihalla luonnollisesti. Oli maukasta.

Mä söinkin broileripihvin, raejuustoa ja rahkan. Oli kans maukasta, vaikka pihvi hiukan kärähtikin kun unohdin sen pannulle.

Nyt vituttaa ku jätin kokiksen kaverin jääkaappiin, oon kyl juonu tänään jo ainakin 1,5l :D

Kuinkas sattuikin, tässä samalla kebua vetelen. Ostin 2kpl, ettei tuu kebabille yksinäinen olo. Hyvää on...
...Harmi, ettei voi sinne tuua.:D

Haha, selkeesti hierotaan suolaa haavoille. :D

Naposteluporkkanoita ja viinirypäleitä. Tekee vaan mieli jatkaa syömistä, äsken vedetty lohta ja parsakaalia. Ja paaaljon sitruunapippuria.

Te ootte kaikki ihan perseestä. Saatana.

Meen kohta vetämään rahkaa. Repikää siitä huumoria!:jahas:

Te ootte kaikki ihan perseestä. Saatana.

Meen kohta vetämään rahkaa. Repikää siitä huumoria!:jahas:
Voi kettu, mulla ei oo Rahkaa ....HAJOAN....Okei Kebu lohduttaa, minkä pystyy:lol2:...

Back
Ylös Bottom