Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yötä. Flunssan oireita ilmassa niin ei voi baariin lähteä. Vietetään aikaa sitten täällä!

töissä..3 yötä putkeen. hapottaa jo nyt ensimmäisessä

Käytin koiran juuri kusella ja paskalla. Ei enää ole mikään kauhia pakkanenkaan pihalla. Iltapäivästä voisi jopa lähteä kiekkoa pellaamaan jos kelit sen sallivat.

Ötyä.
The Hills have eyes I ja II yön ohjelmassa. Kohta toinen katottu...

Ilmeisen vakavamielistä on nettipalstojen meno nykyään. Hurjuuttakin hurjempaa on lihoilla leveily ennen kuin kaikki viestit poistetaan.

Ehkä vielä joskus kiihotan kansanryhmää vastaan.

Ötyä.
The Hills have eyes I ja II yön ohjelmassa. Kohta toinen katottu...

Mikä noissa viehättää? Mä ei jummarra. :confused:

Mutantteja lahdataan oikein kunnolla ja verta lentää enemmän kuin laki sallii, ihan hillittömän hauska toi ykköspätkä ainakin oli! Kakkonen oli jo paljon huonompi.

Kandee tyypata ton ykkösen ohjanneen Alexandre Ajan pätkä "Haute Tension". Oli taas niin paljon verta kehissä, että huutonaurua tuli parissa kohtaan.

Mukava tapa purkaa "angsteja". Ei tarvii sitten leikellä sammakoita yms....:D

Mutantteja lahdataan oikein kunnolla ja verta lentää enemmän kuin laki sallii, ihan hillittömän hauska toi ykköspätkä ainakin oli! Kakkonen oli jo paljon huonompi.

Kandee tyypata ton ykkösen ohjanneen Alexandre Ajan pätkä "Haute Tension". Oli taas niin paljon verta kehissä, että huutonaurua tuli parissa kohtaan.
Juurikin näin. Verta ja suolenpätkiä. Toisille se hömppäkomedia ajaa saman asian. MÄ TYKKÄÄN splatterista ja kauhusta...

Back
Ylös Bottom