Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kakskymmentä on jo puolet neljästäkymmenestä. Oot kohta keski-ikäinen. Ajattele.Äläpä. Hahah täytän tänä vuonna 19 ja ens vuonna 20, vähän läppä. Emmä voi olla niin vanha.
Tuli taas joku turnaus pelattua. 3. tipuin ja 2 ekaa ois saanu rahaa ja paikan 250k turnaukseen sunnuntaina:(
Ja kakskymmentä on jo puolet neljästäkymmenestä. Oot kohta täysi-ikäinen. Ajattele.
As I Lay Dying on kyl kova.:kippis1: Kolme uusinta levyä löytyy hyllystä ! Disturbedilla ei kyl tee yhtään mitään. Draimanin ähätystä ei jaksa kuunnella kolmea biisiä kauempaan.. :hyvä: Musassa ei ole mitään vikaa, mut laulaja on todella paska.

Ähätystä?:D
Noh, Draimanilla on tunnustetusti metalligenren "uniikein" ääni, ja minä tykkään. Muullapa ei olekkaan väliä:D + Donegan on elävä guitar legend![]()

420... :evil:Jännä juttu. Katoin äsken tilin saldoa, nin huomasin,että oon saanu palkkaa 420 vaikka en ole tehnyt töitä :D. Pitääkin varmaan käydä kyselemässä, miks näin on käynyt.
Jännä juttu. Katoin äsken tilin saldoa, nin huomasin,että oon saanu palkkaa 420 vaikka en ole tehnyt töitä :D. Pitääkin varmaan jättää kyselemättä, miks näin on käynyt.