Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äläpä. Hahah täytän tänä vuonna 19 ja ens vuonna 20, vähän läppä. Emmä voi olla niin vanha.
Ja kakskymmentä on jo puolet neljästäkymmenestä. Oot kohta keski-ikäinen. Ajattele.

Edit. Lol, kirjoitin eka täysi-ikäinen, taidan olla väsynyt...

Tuli taas joku turnaus pelattua. 3. tipuin ja 2 ekaa ois saanu rahaa ja paikan 250k turnaukseen sunnuntaina:(

Mä pelaan Facebookin hold emiä :D

Ja kakskymmentä on jo puolet neljästäkymmenestä. Oot kohta täysi-ikäinen. Ajattele.

No nii i! S-A-I-R-A-S-T-A. Jos jatkan vanhenemista tätä vauhtia, tulee kohta ikäkriisi.

Ei toimi nuo bändit mulla mutta sen sijaan taas:

As I Lay Dying
Disturbed

Kolisee ja kovaa mulle.

As I Lay Dying on kyl kova.:kippis1: Kolme uusinta levyä löytyy hyllystä ! Disturbedilla ei kyl tee yhtään mitään. Draimanin ähätystä ei jaksa kuunnella kolmea biisiä kauempaan.. :hyvä: Musassa ei ole mitään vikaa, mut laulaja on todella paska.

As I Lay Dying on kyl kova.:kippis1: Kolme uusinta levyä löytyy hyllystä ! Disturbedilla ei kyl tee yhtään mitään. Draimanin ähätystä ei jaksa kuunnella kolmea biisiä kauempaan.. :hyvä: Musassa ei ole mitään vikaa, mut laulaja on todella paska.

Ähätystä?:D
Noh, Draimanilla on tunnustetusti metalligenren "uniikein" ääni, ja minä tykkään. Muullapa ei olekkaan väliä:D + Donegan on elävä guitar legend:rock:

Ähätystä?:D
Noh, Draimanilla on tunnustetusti metalligenren "uniikein" ääni, ja minä tykkään. Muullapa ei olekkaan väliä:D + Donegan on elävä guitar legend:rock:

Se vaan on sellaista settiä ! :hyper:

Leffa ja sit zzz ... :piis:

Jännä juttu. Katoin äsken tilin saldoa, nin huomasin,että oon saanu palkkaa 420 vaikka en ole tehnyt töitä :D. Pitääkin varmaan käydä kyselemässä, miks näin on käynyt.

Jännä juttu. Katoin äsken tilin saldoa, nin huomasin,että oon saanu palkkaa 420 vaikka en ole tehnyt töitä :D. Pitääkin varmaan käydä kyselemässä, miks näin on käynyt.
420... :evil:

Edit. Blaah, ei täällä mitään tapahdu... Nukkumaan, siis! ->

Jännä juttu. Katoin äsken tilin saldoa, nin huomasin,että oon saanu palkkaa 420 vaikka en ole tehnyt töitä :D. Pitääkin varmaan jättää kyselemättä, miks näin on käynyt.

*Korjattu

Back
Ylös Bottom