Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä.
Pikku päikkärit tuli otettua. Taisi tulla nukuttua vuodesta toiseen...:D
Nyt vähän pikkuleijonien MM-lätkää.
Ei olisi taas pitänyt katsoa. Vittu mitä paskaa. Suomi karsintasarjaan. Hävittiin rankkareilla Slovakialle, joka on ihan paska !! Laukaukset varsinaisella peliajalla 31-11 Slovakeille.:wtf: Rautakorven joukkue näytti taas hyökkäysosaamisensa. No Kazakstan täältä tullaan.:curs:

Ei olisi taas pitänyt katsoa. Vittu mitä paskaa. Suomi karsintasarjaan. Hävittiin rankkareilla Slovakialle, joka on ihan paska !! Laukaukset varsinaisella peliajalla 31-11 Slovakeille.:wtf: Rautakorven joukkue näytti taas hyökkäysosaamisensa. No Kazakstan täältä tullaan.:curs:

Ei mee Suomen junnuillakaan hyvin. Tuleekohan ne enää koskaan menestymään noissa nuorten kisoissa?

VITTU MITĂ„ PASKAA. Oon nyt jo kotona.

Ei mee Suomen junnuillakaan hyvin. Tuleekohan ne enää koskaan menestymään noissa nuorten kisoissa?
EI,

Mikäli ei lopeteta sitä saatanan, Kaikki pelaa hössötystä.:D Parhaat pelaa PISTE. Jokohan se kohta ruvetaan tajuamaan myös " päättävissä elimissä". Ei sillä saa lisäpisteitä, että kädettömät junnut saa tasaisesti peliaikaa. Parhaille PITÄÄ ANTAA MAHDOLLISUUS kehittyä mestareiksi. Ei penkin lämmittäjiksi.

Ai säkin oot kattonu junnujen MM-Lätkää.:lol2:

No olisin mieluummin vaikka kattonu sitä kuin viettänyt tällasen uuden vuoden :D

Ysikympin Jiiällä onkin Lahden poikii!:dance2:
Näin on. :dance:

Ite taidat kans olla Lahdessa nyt? Ainakin opiskelet täällä, mikäli oikein olen ymmärtänyt.

Hyvää Yötä ja Kireitä Siimoja kaikille vuodelle 2009

nyt :zzzz:

Miks mäki oon jo himassa!! FAIL!

säälittävää.

Back
Ylös Bottom