Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Daven viimeiset G-unit kuvat ovat jotain ihan älytöntä. Juuri kun kaikki mukamas osasivat kopioida miestä, niin ukko heittää vaihteen päälle ja rima taas katossa.

gunit_cover.jpg

Kahtos perhana, ihan missannut tuon.

Nyt kun pakkiksen valokuvaajat(Mike&TLP) on online niin esitän kyssärin teille:
- Feivorit foto from Tha Greit Deiv Hil?

Arvostus valokuvassa on ehkä hivenen eri alueen puolella Mikellä ja minulla, joten en sano tuohon varsinaisesti mitään.

IMO hienoimpia otoksia mitä on koskaan otettu löytyy täältä:
http://www.ashesandsnow.org/en/portfolio/
En tiedä, mutta noi rokkaa 10:llä noi kuvat.

Ei tällaista kipua saisi olla olemassa! Mulla on jo valmiiksi kuumetta ja flunssaa. Nyt tässä toista yötä viisuria kolottaa ja tällä hetkellä kipu on jotain aivan uskomatonta! Mikään ei auta! Otin tuossa hetki sitten 3x500 mg panadolia,mutta ei mitään tehoa! Aamulla 08.00 kipupäivystykseen ja hammas saa lähteä vittuun tuolta suusta!

Viikko saikkua ja hyvästi unirytmi... Su-ma yö meni valvoessa, eilen nukuin yöllä pari tuntia ja sitten päivällä ja nyt taas tulee valvottua yö ja päivä putkeen. Hitto olen kyllä kateellinen niille joita on siunattu hyvillä unenlahjoilla, itsellä menee rytmi sekaisin helposti ja sitten valvotaan ja tuskaillaan...

No jos pelaili XO:ta, ei tässä enää montaa tuntia tartte valvoa. Voisi sitten käydä syömässä aamupalan huoltiksella ja siitä duuniin seiskaksi.

Mä sain nukuttua sentään kokonaiset 2 tuntia ennen tätä vitullista kipua! Ja mä en yleensä herää edes herätyskelloon.....nukahdankin alta 5 min jos menen sänkyyn,mutta 1h kierimisen jälkeen päätin luovuttaa ja toivon että kello olisi jo 8!

Ötyä.

Hammasta särkee? Se on kyllä persiistä, varsinkin jos kipulääkkeetkään ei auta. Itsekin pitäisi raahautua hammaslääkäriin, viime käynnistä on vuosia... Jotenkin sitä aina vaan lykkää, ei fiksua.

Arvostus valokuvassa on ehkä hivenen eri alueen puolella Mikellä ja minulla, joten en sano tuohon varsinaisesti mitään.

IMO hienoimpia otoksia mitä on koskaan otettu löytyy täältä:
http://www.ashesandsnow.org/en/portfolio/
En tiedä, mutta noi rokkaa 10:llä noi kuvat.
Soo soo, minä arvostan vallan hyvin kaikkia hienoja valokuvia, eikä meillä ole arvostus valokuvassa eri alueella. Ero on siinä, että minä osaan arvostaa MYÖS niitä mielettömän taitavia kavereita. En voi ymmärtää miten joku täysin uniikki kuvaaja ei herätä mukamas mitään kommenttia. Kyllä nyt saatana mielettömän valonkäytön voi edes tunnustaa.

Muutamat semmoiset tahot, joiden tasoon 99,9999% maapallon kuvaajista ei koskaan pääse. Vaikka itse ei tykkäisi juoksemisesta, niin pitää sitä silti osata arvostaa alle 10sec 100m juoksevia, koska hyvin suurella todennäköisyydellä heille ei tuota mitään vaikeuksia kävellä, he vain haluavat vetää homman pidemmälle kuin suurin osa muista.

Platinum, huippuosaajat saman katon alla, vain mielikuvitus rajana.
attachment.php

Ja sitten Ewrin Olaf, 9 studiosalamaa käytössä näissä kuvissa. Virheitä on vaikea löytää kuvista.

Niin ja norsukuvat ovat upeita ja photaroituja.

nytimes-lacroix-72dpi_web.jpg

plasmosis_4732cab7f09ee.jpg

Liitteet

• platinum1.webp
    platinum1.webp
    92,6 KB · Katsottu: 291
Ihan pätevää rymistelyä. Huulisynkat ei ihan menny nappiin kyllä silti.

Tuli sitten katsottua. Ihan kiva animaatio oli. Kivasti paikoitellen karkkia silmille mut voi helvetti tota lip synccaust. Kusi aika huolella.

Daven viimeiset G-unit kuvat ovat jotain ihan älytöntä. Juuri kun kaikki mukamas osasivat kopioida miestä, niin ukko heittää vaihteen päälle ja rima taas katossa.

Muhun uppoaa nuo kaksi uusinta kuvaa. Varsinkin toi toka missä on kunnon maailmanloppu meininki.
Kakkos sivulta myös säväyttää tuo liitovarjo kuvatus. Idea on hauska ja toteutus hyvä. En vaan helvetti tajua miten tuon punkkulasin alaosa on tuollainen :D:D

Soo soo, minä arvostan vallan hyvin kaikkia hienoja valokuvia, eikä meillä ole arvostus valokuvassa eri alueella. Ero on siinä, että minä osaan arvostaa MYÖS niitä mielettömän taitavia kavereita. En voi ymmärtää miten joku täysin uniikki kuvaaja ei herätä mukamas mitään kommenttia. Kyllä nyt saatana mielettömän valonkäytön voi edes tunnustaa.

Dave Hill ei vain iske, se ei sykäytä sillä tasolla, miten se on sinua sykäyttänyt. Ne on hyviä siinä omassa genressään, sitä ei voi kieltää. Todellisuudessa minun mielestä sinun on turha DH:ta matkia, koska pystyt jopa parempaan.

Muutamat semmoiset tahot, joiden tasoon 99,9999% maapallon kuvaajista ei koskaan pääse. Vaikka itse ei tykkäisi juoksemisesta, niin pitää sitä silti osata arvostaa alle 10sec 100m juoksevia, koska hyvin suurella todennäköisyydellä heille ei tuota mitään vaikeuksia kävellä, he vain haluavat vetää homman pidemmälle kuin suurin osa muista.

Kyse ei ole siitä etteikö DH esim osaisi valaista normi kuvaa. Kyse vain on siitä, etten löydä noista kuvista mitään sellaista, joka nousisi millään tapaa muista yli.

Juoksutermein, jos 10sec alitus vaatii tehokeinoja, niin mielummin kävellen. Kaikille ei ole päämäärä päästä nopeasti perille, joillekin voi olla matka yhtä tärkeä. Joillekin se voi olla lähtötelineisiin asettuminen. Maailmassa on niin monta mielitekoa ja makua, varsinkin mitä tulee valokuviin. Se, että kaikki ei täysin tykkää kaikesta ei tarkoita sitä, etteikö sitäkin osaisi arvostaa. Tiedät kyllä hyvin, mitä tarkoitan, on siitä niin monta kertaa juteltu ;)



Ja sitten Ewrin Olaf, 9 studiosalamaa käytössä näissä kuvissa. Virheitä on vaikea löytää kuvista.

Tuossa iso ero tuleekin arvostuksen välillä.

Juu ja nuo Greory Colbertin kuvat, mitä esitin minulle iskevinä, on pimiössä paljon käsiteltyjä... tavallaan vanhan ajan photoshoppia, sen merkitystä nykyvalokuvassa yhtään aliarvioimatta.



Todellisuudessa minun mielestä sinun on turha DH:ta matkia, koska pystyt jopa parempaan.
Iltaa vain kaikille. Tähän pitää vielä kommentoida, että en pyri matkimaan Hilliä, vaikkakin olen oppinut hänen töitään tutkimalla valtavasti.

Parempaan en millään pysty näillä taidoilla. Hillin upotukset ja valon ymmärtäminen on korkeammalla tasolla. Kun kuvat rakennetaan useasta osasta, pitää hallita perspektiivien ja valon muuttujat. Kuvien oikeanlainen koostaminen on ihan vitun vaikeaa kun realistisuutta haetaan.

Ötyä. Kaikille...

Back
Ylös Bottom