Ihan pätevää rymistelyä. Huulisynkat ei ihan menny nappiin kyllä silti.Mitähän sitä sit tekis. Kahtoisko ton Resident Evil animaatio lärpäkkeen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan pätevää rymistelyä. Huulisynkat ei ihan menny nappiin kyllä silti.Mitähän sitä sit tekis. Kahtoisko ton Resident Evil animaatio lärpäkkeen..
Kahtos perhana, ihan missannut tuon.
Nyt kun pakkiksen valokuvaajat(Mike&TLP) on online niin esitän kyssärin teille:
- Feivorit foto from Tha Greit Deiv Hil?
Soo soo, minä arvostan vallan hyvin kaikkia hienoja valokuvia, eikä meillä ole arvostus valokuvassa eri alueella. Ero on siinä, että minä osaan arvostaa MYÖS niitä mielettömän taitavia kavereita. En voi ymmärtää miten joku täysin uniikki kuvaaja ei herätä mukamas mitään kommenttia. Kyllä nyt saatana mielettömän valonkäytön voi edes tunnustaa.Arvostus valokuvassa on ehkä hivenen eri alueen puolella Mikellä ja minulla, joten en sano tuohon varsinaisesti mitään.
IMO hienoimpia otoksia mitä on koskaan otettu löytyy täältä:
http://www.ashesandsnow.org/en/portfolio/
En tiedä, mutta noi rokkaa 10:llä noi kuvat.
Ihan pätevää rymistelyä. Huulisynkat ei ihan menny nappiin kyllä silti.
Daven viimeiset G-unit kuvat ovat jotain ihan älytöntä. Juuri kun kaikki mukamas osasivat kopioida miestä, niin ukko heittää vaihteen päälle ja rima taas katossa.
Soo soo, minä arvostan vallan hyvin kaikkia hienoja valokuvia, eikä meillä ole arvostus valokuvassa eri alueella. Ero on siinä, että minä osaan arvostaa MYÖS niitä mielettömän taitavia kavereita. En voi ymmärtää miten joku täysin uniikki kuvaaja ei herätä mukamas mitään kommenttia. Kyllä nyt saatana mielettömän valonkäytön voi edes tunnustaa.
Muutamat semmoiset tahot, joiden tasoon 99,9999% maapallon kuvaajista ei koskaan pääse. Vaikka itse ei tykkäisi juoksemisesta, niin pitää sitä silti osata arvostaa alle 10sec 100m juoksevia, koska hyvin suurella todennäköisyydellä heille ei tuota mitään vaikeuksia kävellä, he vain haluavat vetää homman pidemmälle kuin suurin osa muista.
Ja sitten Ewrin Olaf, 9 studiosalamaa käytössä näissä kuvissa. Virheitä on vaikea löytää kuvista.
Iltaa vain kaikille. Tähän pitää vielä kommentoida, että en pyri matkimaan Hilliä, vaikkakin olen oppinut hänen töitään tutkimalla valtavasti.Todellisuudessa minun mielestä sinun on turha DH:ta matkia, koska pystyt jopa parempaan.