Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä mie voin siule numeroni kertoa, hihi.
Sulla on se uloke siellä jalkojen välissä mistä en tykkää. Jos tehdään ensin pieni leikkaus, niin sitten käyt sinäkin!:whip:

Muah, jään viikon lomalle tämän yövuoron jälkeen ja päätin tehdä parille työkaverilla omat "joulukalenterit", jotka käsittävät vain nämä minun lomapäiväni. :D Jokaisen luukun takaa löytyy muistutus jollain tapaa, että lomalla ollaan... :thumbs:

Muah, jään viikon lomalle tämän yövuoron jälkeen ja päätin tehdä parille työkaverilla omat "joulukalenterit", jotka käsittävät vain nämä minun lomapäiväni. :D Jokaisen luukun takaa löytyy muistutus jollain tapaa, että lomalla ollaan... :thumbs:

Tiukkaa settiä! :rock::dance2::hyper::kippis1:

Ötyä.
3/4 Yötä takana. Tänään oli ihan o.k porukkaa liikenteessä.

Tuossa on kyllä jo asennetta :D

Huomentapäivää. Kotiuduin pikkujoulusta ja hirveä känni päällä. On muuten pirun vaikee kirjoittaa koneella yhtään mitään kännissä:rolleyes:

No se on nyt sitten hyvää harjoitusta. Tekstiviestejä kannattaa kanssa harjoitella.:D

Luojan kiitos en harrasta:D Vois mennä kyllä nukkumaan ja toivoa, et nukkuu pahimman huonon olon ohi... Prkl. Öitä vaan kansalle...

Töissä ollaan. Kohta ajattelin katsoa tämän.
todd_381449_1%5B670470%5D.jpg

Kylläpäs piti päästää pahanhajuinen paukku. Tää pitäis pystyä jotenkin jakamaan teille muillekkin etten vaan ittelläni tätä pidä.:evil:

Yök.

Älä oo nyt noin suppee jos mä haluisin jakaa tän ilon ja elämyksen kaikkien kanssa..:)

Back
Ylös Bottom