Sulla on se uloke siellä jalkojen välissä mistä en tykkää. Jos tehdään ensin pieni leikkaus, niin sitten käyt sinäkin!:whip:Kyllä mie voin siule numeroni kertoa, hihi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla on se uloke siellä jalkojen välissä mistä en tykkää. Jos tehdään ensin pieni leikkaus, niin sitten käyt sinäkin!:whip:Kyllä mie voin siule numeroni kertoa, hihi.
Muah, jään viikon lomalle tämän yövuoron jälkeen ja päätin tehdä parille työkaverilla omat "joulukalenterit", jotka käsittävät vain nämä minun lomapäiväni. :D Jokaisen luukun takaa löytyy muistutus jollain tapaa, että lomalla ollaan... :thumbs:
:dance2:
:kippis1:Muah, jään viikon lomalle tämän yövuoron jälkeen ja päätin tehdä parille työkaverilla omat "joulukalenterit", jotka käsittävät vain nämä minun lomapäiväni. :D Jokaisen luukun takaa löytyy muistutus jollain tapaa, että lomalla ollaan... :thumbs:
No se on nyt sitten hyvää harjoitusta. Tekstiviestejä kannattaa kanssa harjoitella.:D
Keitin juuri kahvit. On muuten hyvvee.
Olen työtön pummi :(Onko Fuxi lomalla vai työssä?