Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäköhän Mc Nikke T nykyään duunaa. Mulla oli penskana sen LP, Jos haluu saada on pakko antaa, Ihminen ei voi elää vetämättä jne. Kovii rallei.

Huoh tulipa just herättyä ja tänään pitäs jaksaa valvoa seuraavaan aamuun... Perkele ku ei enää nukutakkaan.

Ysäristä vielä. Tässä Hausmyllyn videossa tolla yhdellä kaiffarilla on niin vitun säälittävä luimu ilme läpi videon, että hävettää. Ihan kuin tuo taaimmainen käpytikan näköinen jätkä olis heti alussa survaissut hellävaraisesti etusormen tuon Bartin ryppikseen. Toi ilme on niin priceless "voi huoh, voi kun tuo sormi lähtisi pois jo".

http://www.youtube.com/watch?v=HZy13eLejXs&feature=related

Tuon videon on pakko olla yksi paskimmista suomalaisista videoista ikinä (siis Armyn ja Dannyn jälkeen). Jos pitäisi kuvailla ala-asteen limudiskot jollain videolla, niin tämä olisi se. Kaikki seisoo about paikallaan sormi perseessä liikuttaen korkeintaan yhtä silmäripseä.

Ne muistot, ne muistot...

Tää oli aikoinaan mun suosikki, ja tais olla monen kaverinkin: CatCat - Bye Bye Baby
Sähän olit jumalauta 6 vuotias kun Catcat oli pinnalla. Noi tais yrittää jollain keinolla päästä maailmallekin, ei nyt muista miten se meni, mutta vituiksi kuitenkin.

http://www.youtube.com/watch?v=u2LW5YUCNKc&feature=related

Ovat muuten mimmit kaunistuneet ajan kanssa kuten yleensä käykin. Verratkaas Kylie Minoguee, jösses mikä hottis siitä on tullut ajan kanssa.

Columbu - old soul, fresh body. :D

Tarviiko treeniin kuulua jotain muutakin täh?

Leuanveto, reisikoukistus, kulmasoutu, hauiskääntö, windshield wiper ja käteenveto.

Oletko Columbu ulkomailla tällä hetkellä? Olen jossain vaiheessa saanut sellaisen käsityksen.

Mä voisin kans aloittaa treenit maanantaina. Uusi elämä jne.:rolleyes: Ei tää ole mistään kotoisin tämä löysäily. Vois jopa miettiä päivyrin aloittamista. Vittu siitä mitään tule kummiskaan:D

Hyvä että treenaat.
Niin on.

Oletko Columbu ulkomailla tällä hetkellä?
Kyllä olen.

Mä voisin kans aloittaa treenit maanantaina. Uusi elämä jne.:rolleyes: Ei tää ole mistään kotoisin tämä löysäily. Vois jopa miettiä päivyrin aloittamista. Vittu siitä mitään tule kummiskaan:D
Itsekin oon pohdiskellut tuota online-treenipäiväkirjan pitämistä. Mutta jotenkin tulis nolo fiilis laittaa niitä säälittäviä treenipainoja tänne Pakkikselle, varsinkin kevyinä viikkoina ja sellaisina löysinä päivinä kuin tästä näyttää tulevan. Eikä siitä mulle itselle olis paljonkaan hyötyä, pidän treenipäiväkirjaa puhelimessa, siellä on mun kaikki tavoitteet ja sarjapainot merkattuina.

Ehkä se tarkemmin ajateltuna lisäis motivaatiota käydä salilla ja treenata kovaa, ei tulis löysäiltyä niin paljon kun treenit olis kaikkien nähtävillä.

Back
Ylös Bottom