XL vitonen teki jo hiljattain paluun.Ehkä yhtä kova juttu, kuin XL5:n comeback (jos semmoinen joskus tulisi)? :jahas:
Tai Mc Nikke T, vai kuka se oli...
http://www.xl5.fi/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
XL vitonen teki jo hiljattain paluun.Ehkä yhtä kova juttu, kuin XL5:n comeback (jos semmoinen joskus tulisi)? :jahas:
Eihän XL5 ole mitään verrattuna noihin superstaroihin!!!Ehkä yhtä kova juttu, kuin XL5:n comeback (jos semmoinen joskus tulisi)? :jahas:
Sähän olit jumalauta 6 vuotias kun Catcat oli pinnalla. Noi tais yrittää jollain keinolla päästä maailmallekin, ei nyt muista miten se meni, mutta vituiksi kuitenkin.Ne muistot, ne muistot...
Tää oli aikoinaan mun suosikki, ja tais olla monen kaverinkin: CatCat - Bye Bye Baby
Olin 7, vähänkö ne rokkas sillon! :DSähän olit jumalauta 6 vuotias kun Catcat oli pinnalla.
Ei tää ole mistään kotoisin tämä löysäily. Vois jopa miettiä päivyrin aloittamista. Vittu siitä mitään tule kummiskaan:DNiin on.Hyvä että treenaat.
Kyllä olen.Oletko Columbu ulkomailla tällä hetkellä?
Itsekin oon pohdiskellut tuota online-treenipäiväkirjan pitämistä. Mutta jotenkin tulis nolo fiilis laittaa niitä säälittäviä treenipainoja tänne Pakkikselle, varsinkin kevyinä viikkoina ja sellaisina löysinä päivinä kuin tästä näyttää tulevan. Eikä siitä mulle itselle olis paljonkaan hyötyä, pidän treenipäiväkirjaa puhelimessa, siellä on mun kaikki tavoitteet ja sarjapainot merkattuina.Mä voisin kans aloittaa treenit maanantaina. Uusi elämä jne.Ei tää ole mistään kotoisin tämä löysäily. Vois jopa miettiä päivyrin aloittamista. Vittu siitä mitään tule kummiskaan:D