Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heti "pikkukakkosen" jälkeen näköjään nukkuun?

Columbus nukkumus.

Hyvää yötä kaikille :haart:

Hyvää yötä Columbu. :)

e. tää on kyl melko tuskaa tällä hetkellä yrittää pysyä hereillä ja jaksaa salille :( jos päikkärit vedän, niin vaikee saada itteensä enää ylös ja jos en, niin haukottelen salilla koko ajan. pitääkin olla näin vaikeeta...

Ohoh, äiti teki tänään vuokrasopimuksen keskustakämpästä (ei täällä Turussa kylläkään, vaan mun entisellä asuinpaikkakunnalla), muuttavat sinne huomenna tai ylihuomenna mun siskojen kanssa ainakin pariksi kuukaudeksi. Iskä ei kuulemma ollu kauheen iloinen ku äiti kerto :rolleyes: Oon niin onnellinen äidin puolesta, että uskalsi vihdoinkin lähteä sieltä :)

Voiko liian paljon nukutun yön jälkeen väsyttää entistä enemmän? Ku musta tuntuu että varsinki lomilla päivä päivältä oon enemmän väsyny, vaikka nukkuisin kokoajan enemmän. :arvi:

Joo, mä otin ne alivuokralaisiksi. Tietenkään isäs ei tykänny, mut onneks tosta vuokrasta voidaan neuvotella sun siskojes kans ;)

Mitäs siä Turussa on nyt meneillään? Vois taas joskus käydä ajaan sen läpi laivalle...

Joo, mä otin ne alivuokralaisiksi. Tietenkään isäs ei tykänny, mut onneks tosta vuokrasta voidaan neuvotella sun siskojes kans ;)

Mitäs siä Turussa on nyt meneillään? Vois taas joskus käydä ajaan sen läpi laivalle...

Hei, mun siskot on liian nuoria sun pilattaviksi :jahas:

Turussa on aina meneillään kaikkea kivaa :) Aja läpi marraskuun lopussa, niin pääset miittiin.

Mä lähenki ylihuomenna laivalle :dance: Aion juoda paljon viinaa ja iskeä paljon miehiä!

Minkäs ikäsiä? Varmaan jo liian vanhoja siis ;)
En tiä marraskuusta, näkisin kuitenkin Dinhon....

Sulla on samat laivapläänit, kun mullakin. Varsinkin jos iskee niitä miehiä, jotka tarjoo koko illan...

13 ja 14 :D Taitaa joo sittenkin olla liian vanhoja jo... paska homma.

Niin mä ajattelinkin tehdä. Ei oo toi rahatilanne niin hirveen hyvä just nyt,mutta onneks miehet tykkää maksella drinkkejä :D

Mä katon tarkkaan et kenelle ne myyn!

Ummistin silmiäni kun päätä särki, lopputuloksena nukahdin sitten. Äsken heräsin lasagnen tuoksuun. :hyvä:

Täs on yks roolimalli mulle, fyysisesti ja henkisesti.

Vitor Belfort

Hej kajkille! Onkos teillä ollut jättekiva päivä? Mitäs kaikkea fantsua olette puuhastelleet? :haart:

Hej kajkille! Onkos teillä ollut jättekiva päivä? Mitäs kaikkea fantsua olette puuhastelleet? :haart:

Nå hejsan du! :haart: Jätteväsy päivä ollut ja nyt kotona rauhottumista. :)

Hur e de med dig?

Back
Ylös Bottom