Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taisi eilinen treeni olla liian kova, kun on oikean käden ojentaja ihan tulessa...

HEP!

Sä oot turhan vanha. Kohderyhmämme ovat 13-15v. tytöt. Lisäksi opastamme heitä vaginaaliseen- sekä oraaliseen yhdyntään. Anaaliseksiä näytämme paikan päällä pienin varauksin. Liukastevoidetta tuomme mukanamme. Kondoomit tuotava itse jos joku niitä välttämättä vaatii.
Mä voisin tulla tutkimusavustajaksi keräämään dataa.. :kuola:

En enää. Toi naapurin dobermanni lipaisi sen puhtaaksi.
Itse kuitenkin nuolit ilotikustas pahimmat pois... ;)

Itse kuitenkin nuolit ilotikustas pahimmat pois... ;)
Jos mä siihen ylettäisin lipomaan, niin ai sitä onnen päivää. Voisin poistaa samalta seisomalta kaikkien naisten numerot kännykästä.:D

Huh, vielä yksi tunti jäljellä ja sit voi juosta karkuun....

Tjaa-a, en kyllä tiiä. Oli ihan ok toi Hot Gym muuten, mutta arvelluttaa toi ettei saa kaappia vuokrattua. Mulla kun on aika paljon tavaraa tuolla salikassissa :(
Tänään pitäisi päättää että mitä teen tuon kanssa.

Töissäkin meni ihan mukavasti, vaihdoin muunmuassa vaipan ja kiinnittelin tekojalkaa<3

Tjaa-a, en kyllä tiiä. Oli ihan ok toi Hot Gym muuten, mutta arvelluttaa toi ettei saa kaappia vuokrattua. Mulla kun on aika paljon tavaraa tuolla salikassissa :(

Töissäkin meni ihan mukavasti, vaihdoin muunmuassa vaipan ja kiinnittelin tekojalkaa<3

Sul on ollut lutuset hommat siellä ;)

Sul on ollut lutuset hommat siellä ;)

On :D
Ihanaa ettei ole mitään kellokorttipaskaa ja kuukausipalkkalaisena on helppo lähteä ajoissa kun työt on tehty.

Kattelin vähän Töölön muita saleja, ja eiköhän se toi Hot Gym oo suosiolla vaan. Kaikki on joko liian trendipaskeita, tai sit aukee vasta joskus seiskalta. Toi Motivus Adlon ois toiminu kanssa ku on 24/7-sali, mutta sitten taas avo ei pääse sinne kun se on tyttöin sali, ja mä ihan varmana pakotan sen kyllä puntille :whip:

:kuvia:

Vittu että inhoon pyörällä liikkumista. Poljen sillä aina ihan perkeleen lujaa, sitten oon ihan hikisenä perillä jos matkalle sattuu joku suurempi mäki:jahas:

Kuka haluais tulla mun luo siivoamaan? Palkaksi sais kahvia (mut ei maitoa ku en oo jaksanu ostaa) ja hyvän mielen :D

Se riippuu luultavasti siitä miten tämä "hyvä mieli" tuotetaan?
Eli lypsääkö joku ne maidot sit ihan luomuna siinä paikan päällä vai mitä hä..

Ei mul oo lehmää mistä vois lypsää :jahas: Hyvä mieli tuotetaan... noh, siitä voi neuvotella :D

Tavalla, jolla hyvä mieli Fuhrerille toteutetaan aiheuttaa enemmän sotkua, kuin mitä talon alkuperäisessä tilanteessa oli... Joten yhtälön funktionaalinen analyysi on negatiivinen...

Toisin kuin minä, voisin saada hyvän mielen siitä, kun katson sinun itsesi siivoavan... :D
Ja kahviis saat skermaa ihan ilmaseks...

Tavalla, jolla hyvä mieli Fuhrerille toteutetaan aiheuttaa enemmän sotkua, kuin mitä talon alkuperäisessä tilanteessa oli... Joten yhtälön funktionaalinen analyysi on negatiivinen...

Toisin kuin minä, voisin saada hyvän mielen siitä, kun katson sinun itsesi siivoavan... :D
Ja kahviis saat skermaa ihan ilmaseks...

Hyvin todennäköistä :D Tuolla on kyl sellanen sotku ettei siitä oikein pahemmaksi voi tulla... Pullot vein kyl tänään kauppaan, sain 6e :dance:

Ja emmä nyt ite voi siivota, oon lykänny sitä niin kauan ettei enää pysty. Vois tarjota jätkille kaljat jos ne tulis siivoo, toiminu ennenki :D

Back
Ylös Bottom