Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kertokaa mulle mistä löydän huoria gta4:sessa nopeesti. Aina yöaikaan jos löydän jonkun huoran, joudun tappelee siitä jonkun miehen kanssa ja sit se ei suostu lähtee meikäläisen kanssa "ajelee". Luultavasti sen takia ku tapan aina sen ensimmäisen jätkän, minkä se muija ois halunnu.. :jahas:

Tavalla, jolla hyvä mieli Fuhrerille toteutetaan aiheuttaa enemmän sotkua, kuin mitä talon alkuperäisessä tilanteessa oli... Joten yhtälön funktionaalinen analyysi on negatiivinen...

Toisin kuin minä, voisin saada hyvän mielen siitä, kun katson sinun itsesi siivoavan... :D
Ja kahviis saat skermaa ihan ilmaseks...

Mutta onko absoluuttinen siisteys puhtauden määritelmän kannalta relevanttia ja rationaalista tässä yhteydessä? Itse näkisin funktionaalisuuden olevan huipussaan juurikin aiemmin esittämälläni tavalla?

Hyvin todennäköistä :D Tuolla on kyl sellanen sotku ettei siitä oikein pahemmaksi voi tulla... Pullot vein kyl tänään kauppaan, sain 6e :dance:

Ja emmä nyt ite voi siivota, oon lykänny sitä niin kauan ettei enää pysty. Vois tarjota jätkille varvit jos ne tulis siivoo, toiminu ennenki :D

Korjasin sun kirjotusvirheen.

Kertokaa mulle mistä löydän huoria gta4:sessa nopeesti. Aina yöaikaan jos löydän jonkun huoran, joudun tappelee siitä jonkun miehen kanssa ja sit se ei suostu lähtee meikäläisen kanssa "ajelee". Luultavasti sen takia ku tapan aina sen ensimmäisen jätkän, minkä se muija ois halunnu.. :jahas:
ööh..? Nyt on kyllä pakko sanoa että valitettavasti en osaa neuvoa :lol2:

Lol :D

Nyt meen olkkarin puolelle sosialisoimaan, en jaksa lähteä kotiinkaan vielä (ni oon kaverilla dataamassa).

No sanotaan, että tilanteen maksimaalinen hyödyntäminen ja täydellisen ratkaisun saaminen vaatii meidän molempien panosta hyvin varustetuissa kumisuojavarusteissa...

Tosin koehenkilön soveltuvuuden takia niistäkin voidaan luopua...

öö sanokaa mulle vielä semmonenkin juttu, että onko joku tajunnut noista pepeboy:n posteista sen pointin (aaveet ym yliluonnollinen tjms -threadi)? itellä ei ainakaan riitä käsityskyky tollasiin, eikä kyllä kärsivällisyys niin pitkiin posteihin :E

No sanotaan, että tilanteen maksimaalinen hyödyntäminen ja täydellisen ratkaisun saaminen vaatii meidän molempien panosta hyvin varustetuissa kumisuojavarusteissa...

Tosin koehenkilön soveltuvuuden takia niistäkin voidaan luopua...

Yhdyn ruumillisen yhteyden lisäksi mainittuun kommenttiin suojavarusteiden käytön oleellisuuden tarpeettomuudesta kyseessä olevan objektin muuttaman olosuhteiden luoman edellytyksen suojaamattomalle ja funktiottomalle yhdynnälle teoreettisen ympäristön hygienian parantamisen lisäksi..

Ihan kauheen näkönen toi sun ava C...
Mut on se kuitenkin ihan sun näkönen...

Aina kun joku laukeaa näytölle niin hän kirjoittaa "hep!". Ei sille ole muuta selitystä...

Hep!

Fyyrer sano äsken, et kaikki irstaat homot, jotka laukee katsoessaan mun avaa huutaa Hep!.

Ite en kyllä jaksais huutaa, lähtis ääni, niin monesta huutamiskerrasta...

Ihan kauheen näkönen toi sun ava C...
Mut on se kuitenkin ihan sun näkönen...
Samaa vois sanoa sun avatarista...
Ja susta...

Tollaset valkonaamanistit hakataan rikkinäisillä pulloilla ja niiden silmät puhkotaan likasilla huumeruiskuilla.... Aika kiihottavaa......

Hep.

Ylihuomenna mavettelemaan ja mökille:haart:

Jumitus maximus.

Onks siinä skermaa?

Missäs Fuxi on ollut geilaamassa?

Back
Ylös Bottom