Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Janpa ja Mikkii vetäneet kimppatreenin? Ja jumppa venähti, koska Janpa jäi saippuoimaan Mikkiin pakaroita suihkun puolella..?
Itseasiassa ei vedetty kimppatreeniä ku jumppailin eri veijarin kanssa :D

..mutta epäilemättä näin siinä olisi käyny jos jampan kanssa olisin suihkuun eksyny ;)

Tekis mieli nukkua ja nukuttais, mutta pitäis tehdä hommia ja juttuja.
Tuu tänne tekemään vähän juttuja ja hommia ja sitten mennään nukkumaan..

Onpas kiva aamu. Kaveri herätti soitollaan ja juteltiin puol tuntia samalla ku join kahvia aurinkoisella parvekkeella. Sit tarkistin postin ja sieltä oli tullu kirje et saan melkein 300e veronpalautuksia :)

Toinen päivä Espoossa ja vähän paremmin sujuu. Outlook ja netti eivät vaan toimi samaan aikaan (toistaiseksi) :D. Kauheeta säätöä on kyllä. Ranne kipeenä, oli jo eilen. Vois varmaan hakee jotkut lääkkeet jos meinaa pidempäänkin jatkua säryt.

Yhen banskun oon syönyt ja kahvea ottanut. Tupla-patukka pöydällä vieressä....

Mites -jesu-n päivä on lähtenyt käyntiin?
siinähän se, ihan ok. Kohta syömään, ja senjälkeen jos jaksais treenin käydä tekemässä. Pelannu swords & sandalsia koko aamun.

e: miten helvetissä voi olla syyslomalla näin tylsää :jahas: Luulis että nyt jotain muutaki tekemistä ois ku pakkista + treeniä :D

Onpas kiva aamu. Kaveri herätti soitollaan ja juteltiin puol tuntia samalla ku join kahvia aurinkoisella parvekkeella. Sit tarkistin postin ja sieltä oli tullu kirje et saan melkein 300e veronpalautuksia :)
Oonko ees vähän kade.. Mukava alku sun päivällä :)

Toinen päivä Espoossa ja vähän paremmin sujuu. Outlook ja netti eivät vaan toimi samaan aikaan (toistaiseksi) :D. Kauheeta säätöä on kyllä. Ranne kipeenä, oli jo eilen. Vois varmaan hakee jotkut lääkkeet jos meinaa pidempäänkin jatkua säryt.

Yhen banskun oon syönyt ja kahvea ottanut. Tupla-patukka pöydällä vieressä....
Patukka auttaa jaksamaan.

siinähän se, ihan ok. Kohta syömään, ja senjälkeen jos jaksais treenin käydä tekemässä. Pelannu swords & sandalsia koko aamun.

e: miten helvetissä voi olla syyslomalla näin tylsää :jahas: Luulis että nyt jotain muutaki tekemistä ois ku pakkista + treeniä :D
Sun elämä kuulostaa aika täydelliseltä, tykkään loikoilla ja puntata sopivassa suhteessa.

Siellä on syysloma nyt?

Sun elämä kuulostaa aika täydelliseltä, tykkään loikoilla ja puntata sopivassa suhteessa.

Siellä on syysloma nyt?
Juu, loma on nyt. Onhan tää aika täydellistä. Mut toisaalta vois sitä muutakin joskus tehdä ku nukkua, syödä, treenata ja olla koneella dataamassa :zzzz::) mutjoo syömään + treenaamaan ->

Munkin mielestä kuulostaa just täydelliseltä! Mullakin on nyt syysloma, pitäis tehdä n.10sivua matikan investigationia, muokata ainakin yks essee, lähteä laivalle (tosi rankkaa :D), shoppailla ja nähdä vielä kavereitakin. Niin ja meinasin mennä perhettäkin moikkaamaan mut se taitaa jäädä, oonhan mä ne nähnyt reilu kuukausi sitten :jahas:

Oonko ees vähän kade.. Mukava alku sun päivällä :)

Niinpä :) Ilmaista rahaa :D

Juu, loma on nyt. Onhan tää aika täydellistä. Mut toisaalta vois sitä muutakin joskus tehdä ku nukkua, syödä, treenata ja olla koneella dataamassa :zzzz::) mutjoo syömään + treenaamaan ->
No kivan tytön kanssa nakuilu (ja ehkä hyvät leffat) olis aika hyvä lisä tuohon, sit olis elämä aivan täydellistä.

Munkin mielestä kuulostaa just täydelliseltä! Mullakin on nyt syysloma, pitäis tehdä n.10sivua matikan investigationia, muokata ainakin yks essee, lähteä laivalle (tosi rankkaa :D), shoppailla ja nähdä vielä kavereitakin. Niin ja meinasin mennä perhettäkin moikkaamaan mut se taitaa jäädä, oonhan mä ne nähnyt reilu kuukausi sitten :jahas:
Ei nuo IB-jutut loppupeleissä niin rankkoja ole, riippuu tietenkin mihin vertaa. Mutta jos oot johonkin Cambridgeen menossa niin IB voi alkaa jossain vaiheessa tuntua aika lastenleikiltä. Riippuu varmaan vähän minkä Facultyn alaisuudessa opiskelet. Mäkin oon tällä hetkellä yhdessä maailmankin mittapuulla suht kovassa yliopistossa, en oo ihan tottunut tällaseen.. Ryyppäämisekshän täälläkin menee, raskas työ vaatii raskaat huvit :D (Nyt oon tehnyt vakaan päätöksen vähentää ja keskittyä kouluun ja punttiin..)

Hieno biisi.

Meni suosikkeihin.

:arvi:
Arvasin, että osaisit arvostaa :)

Ei nuo IB-jutut loppupeleissä niin rankkoja ole, riippuu tietenkin mihin vertaa. Mutta jos oot johonkin Cambridgeen menossa niin IB voi alkaa jossain vaiheessa tuntua aika lastenleikiltä. Riippuu varmaan vähän minkä Facultyn alaisuudessa opiskelet. Mäkin oon tällä hetkellä yhdessä maailmankin mittapuulla suht kovassa yliopistossa, en oo ihan tottunut tällaseen.. Ryyppäämisekshän täälläkin menee, raskas työ vaatii raskaat huvit :D (Nyt oon tehnyt vakaan päätöksen vähentää ja keskittyä kouluun ja punttiin..)

Niin no totta, täälläkin on kyl vähän periaate 'rankka työ, rankat huvit' :D Ja kai tää tästä, oon kerrankin aloittanut hommia ajoissa ja tossa matikan jutussakin on pelkkää laskujen siirtämistä koneelle (missä menee kauan aikaa mut on suht helppoa) ja statementien testaamista. Jotenkin ei yhtään motivoi kun voisin periaatteessa lopettaa jo koko IB:n ku oon kuitenkin tehny kansallisen yo-tutkinnon... En kyl halua luovuttaa :D
Mitä sä muuten opiskelet?

Kävinpäs uittamassa itteeni ja nyt tulin tänne taas takasin. Kai mä kerkeen tonne maailmalle myöhemminkin..

e. Meinas unohtua: Hep

Muahhah, käytetään pakkikselta matskua tutkimukseen. Sen nimi on nuorten peppuseksi-seikkailut:evil:

Nuorten alkoholinkäyttö

Mä voisin osallistua tutkimukseen. Oonko mä tarpeeksi nuori?

Sä oot turhan vanha. Kohderyhmämme ovat 13-15v. tytöt. Lisäksi opastamme heitä vaginaaliseen- sekä oraaliseen yhdyntään. Anaaliseksiä näytämme paikan päällä pienin varauksin. Liukastevoidetta tuomme mukanamme. Kondoomit tuotava itse jos joku niitä välttämättä vaatii.

Back
Ylös Bottom