Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muuttaminen on hirveetä. :evil: Pakkaaminen nyt menee vielä ihan nätisti, mitä nyt lopussa ei enää jaksa siististi niitä pakata. Mutta tavaroiden purkaminen on se pain in the ass...tsemii teille siinä. :)

Uskon et moni on täällä potenu darraa eilisestä tai oikeasti keksiny vaan parempaa tekemistä kuin täällä hengailu. ;) Ei ihmeitä kummempaa, aikomus on just laittaa lihat pannulle ja keittää pastaa.

Haluan pitsaa...

Ei täytteitä, ei jaksa, kuumetta, en jaksa tilaa, laiska, plaa plaa plaa...

Ei täytteitä, ei jaksa, kuumetta, en jaksa tilaa, laiska, plaa plaa plaa...

Sit sulla on pienimuotoinen propleema siellä. Soita kaverille ja pyydä tuomaan pizzaa tai safkaa. :)
Tsemppiä kuumeen nujertamiseen.

Raskas olo... Laivailut on raskasta, kokoajan hirvee örvellys päällä mut minkäs teet. Amatöörimäisesti vasta kolmas päivä menossa, mut enempää ei oikeen pystykään jos meinaa jaksaa maanantaina töihin. Nyt suihkuun, kiitän ja kuittaan!

Raskas olo... Laivailut on raskasta, kokoajan hirvee örvellys päällä mut minkäs teet. Amatöörimäisesti vasta kolmas päivä menossa, mut enempää ei oikeen pystykään jos meinaa jaksaa maanantaina töihin. Nyt suihkuun, kiitän ja kuittaan!

Laivailu on kyllä tosi raskasta. Mun piti kerätä voimia torstain reissuun mutta hups, olin eilen ulkona ja lähden tänäänkin, tosin tänään ihan vesilinjalla. Ei budjetti kestä enää tällasta :(

Mulla on viime yönä tullut ihan perkeleesti viestejä ja puheluita. Pitäs varmaan kohta jo ruveta käymään noita läpi...

Laivailu on kyllä tosi raskasta. Mun piti kerätä voimia torstain reissuun mutta hups, olin eilen ulkona ja lähden tänäänkin, tosin tänään ihan vesilinjalla. Ei budjetti kestä enää tällasta :(
Sepä se kun omakaan budjetti ei kestä mut onneksi keskiviikkona on palkkapäivä :) Enkä muutenkaan ole missään parhaimmassa iskussa, mut tuli taas eilen luvattua/uhottua liikoja joten kai se on tänäänkin otettava. Ja totta puhuen kyllähän tätä tuplapukkia juokin ihan mielellään :kippis1:

Laivakaljaa :haart:

Kuulin just et mut aiotaan raahata tänään giggliniin! Kaikki tietää et inhoan sitä paikkaa... Toisaalta jos haluavat et meen, saavat juottaa mut ensin tarpeeksi humalaan :D

Laivakaljaa :haart:

Kuulin just et mut aiotaan raahata tänään giggliniin! Kaikki tietää et inhoan sitä paikkaa... Toisaalta jos haluavat et meen, saavat juottaa mut ensin tarpeeksi humalaan :D

Haha, laivakaljaa :D

Tänään meet sitten muiden rahoilla, et omien. Muista ens viikon torstai...:rolleyes:

Tässä sitä taas mennään... Dobbelbock on hienoa tavaraa, jopa American Pie Band Camp oli hyvä ja herkkä elokuva tämän voimalla! Kaverit pakenivat ostamaan lisää olutta viimetingassa, ja nyt pakkistelen kaverin läppäriltä.
Tässähän voisi jotain hyviä källejä keksiä, ja syödä jääkaapin tyhjäksi!

Kimsson! Toitko mulle pallomeri -palloa? :haart:

Haha, laivakaljaa :D

Tänään meet sitten muiden rahoilla, et omien. Muista ens viikon torstai...:rolleyes:

Kiitti muistutuksesta, koitan pitää mielessä. Tai oikeastaan mun on pakko pitää se mielessä, muuten vittuunnun sitten laivalla ku oon ihan peeaa :D

Toivottavasti tänään ei tuu samanlaisia ylläreitä ku eilen... Sain nimittäin vihdoin tietää yhen kaverin salaisen miesystävän henkilöllisyyden: 10v vanhempi koulun talkkarifirman pomo! Joka nuoli vanhojen tanssi-risteilyllä mun luokkalaisen, silloin 16v tytön kanssa. Mikä näitä ihmisiä vaivaa?? :wtf:

Kiitti muistutuksesta, koitan pitää mielessä. Tai oikeastaan mun on pakko pitää se mielessä, muuten vittuunnun sitten laivalla ku oon ihan peeaa :D

Toivottavasti tänään ei tuu samanlaisia ylläreitä ku eilen... Sain nimittäin vihdoin tietää yhen kaverin salaisen miesystävän henkilöllisyyden: 10v vanhempi koulun talkkarifirman pomo! Joka nuoli vanhojen tanssi-risteilyllä mun luokkalaisen, silloin 16v tytön kanssa. Mikä näitä ihmisiä vaivaa?? :wtf:

Ei vittu, mä en lähe Turkuun, skippaan koko miitin. :D

e:

(Apache/USA 1954, 90') Kuukauden western intiaanista, joka jatkaa yhden miehen sotaa valkoisia vastaan heimonsa jo antauduttua. Ohjaaja: Robert Aldrich. Pääosissa: Burt Lancaster, Jean Peters, John McIntire, Charles Bronson. :rock:

Ei vittu, mä en lähe Turkuun, skippaan koko miitin. :D

:lol2: Äläs nyt. Tääkin mies on kyl oikeesti ihan mukava ja tosi fiksu, koulutukseltaan juristi. Eikä näytäkään ku korkeintaan parikymppiseltä. Istuskeli meiän kanssa eilen hetken aikaa, juttelin sen kaa EU:sta, politiikasta ja Suomen koulutusjärjestelmästä :D (mulla on kyllä aina tosi mielenkiintoiset puheenaiheet)

Vuoksesi vaikka koko meren! :haart:
Pallot taitaa kuitenkin löytyä allekirjoittaneen perseestä... Oliko se kuusi vaiko viisi palloa?
Nyt muuten lähtee lapasesta ja kovaa lähteekin :haart:

Back
Ylös Bottom