Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:lol2: Äläs nyt. Tääkin mies on kyl oikeesti ihan mukava ja tosi fiksu, koulutukseltaan juristi. Eikä näytäkään ku korkeintaan parikymppiseltä. Istuskeli meiän kanssa eilen hetken aikaa, juttelin sen kaa EU:sta, politiikasta ja Suomen koulutusjärjestelmästä :D (mulla on kyllä aina tosi mielenkiintoiset puheenaiheet)

Alyssa, sä oot liian vakavamielinen bilettäjä. :rolleyes:
Ei tollasia asioita kuulu jutella iloliemen parissa, tulee vielä konflikteja :lol2:

Alyssa, sä oot liian vakavamielinen bilettäjä. :rolleyes:
Ei tollasia asioita kuulu jutella iloliemen parissa, tulee vielä konflikteja :lol2:

No eilen kyse olikin enemmän vakavamielisestä ja sivistyneestä istuskelusta :D Kunnolla bilettäessä mä olen kyllä oikea :david: :in blondiversio (kuten varmaan huomasitte helsingissä) :D

UUu jea 200 viestiä täynnä, enkäs mä olekkin nyt ihan sikavarmasti insaidis?

Kauhee määrää pillereitä tolla Alyssalla, noilla saa varmasti nupin sekasin:rolleyes: .

Mä ajattelin pysytellä ihan olut linjalla, ehkä lisätä siihen hieman disturbedia.

Tääl on niin insaidiporukkaa että tänne on lähestulkoo mahdoton soluttautuu. aika monta homppelii, yks guido ja sitten noi nais...et.

Mä en aio ees yrittää

http://www.youtube.com/watch?v=w3bgyZSNlgQ&feature=related

Pyh, ei tää mitää insaidii oo. Mukaan vaan ;)
Kuka tääl on guido? :D Homppeleitahan noi kaikki on.

Nyt lähden Edisoniin, katsotaan mihin ilta vie. Hauskaa illanjatkoa kaikille :haart:

e. Kuunnelkaa mieluummin tätä: http://www.youtube.com/watch?v=3VVuMIB2hC0

:kuvia:

Kauhee määrää pillereitä tolla Alyssalla, noilla saa varmasti nupin sekasin:rolleyes: .

Mä ajattelin pysytellä ihan olut linjalla, ehkä lisätä siihen hieman disturbedia.

Tääl on niin insaidiporukkaa että tänne on lähestulkoo mahdoton soluttautuu. aika monta homppelii, yks guido ja sitten noi nais...et.

Mä en aio ees yrittää

http://www.youtube.com/watch?v=w3bgyZSNlgQ&feature=related

Jos et meinaa ees yrittää, niin noi homppelit ja toi yks guido tulee ja rankaisee sua. :D :whip:

Samallainen sänkitukka ja parta. Lihasta ei ole ihan yhtäpaljon tosin. Äänikin on samanlainen.

??

780349.jpg

Yks konsultti meidän duunista on ihan samannäköinen. ;) Tein kerran sellaista kaksi marjaa -sarjaa meidän työntekijöistä ja toi oli yks suosikeista....:lol2:

Yea torn away was all that mattered
And all of your hopes
And dreams are now shattered
Smashed and scattered
Like glass into pieces
And now you walk alone
And glass can easily slice
Right down to bone
All it takes is the will
For self destruction

Nothings left at all

They want you to think
That there’s nothing left,
Don’t let them make you think
That’ there’s nothing left
There is nothing left

Kyllä känässä pieni punkkikin maistuu.. ps.tupakit loppu saatana.

Back
Ylös Bottom