Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Survotaan niitä/sua sitten miitissä, poikien kanssa.

e. Eiku, vai olitko siellä jossain hevonkuusessa silloin?

Hevonthaimaassa!!

Mikäs sen mukavampaa.

Oikeestaan aika jees, tänään oli eka tunti mulla. Oon ihq teinejen kanssa tekemässä tutkimusta nuorten alkoholin käytöstä.

Siitähän saat hyvää lähdemateriaalia sitten.

Oikeestaan aika jees, tänään oli eka tunti mulla. Oon ihq teinejen kanssa tekemässä tutkimusta nuorten alkoholin käytöstä.

Voit tehä samalla alaotsikkona "nuorten seksuaalisen aktiivisuuden lisääntyminen päihdeaineen vaikutuksen alaisena kontrollidussa ryhmässä" tai vast.. ;)

Muuttaminen on perseestä. :rolleyes: Lainalaatikoita joka puolella, käydä kaikki läpi mitä dumppaa ja mitä mukaan. Mä luulin, et mullei olis yhtään kamaa muutettavana, mutta näköjään asian laita on toinen. Turhaa rompetta. Pois.

Toi toinen korva on punanen :/

Söin aamupalaksi synttärikakkua ja karkkia ja join kokista :haart:

Ei olis pitäny mennä eilen sinne Onnelaan, venähti ilta "hiukan" myöhäiseksi.

Soot aika bilehile.

Enkä oo, mun kaverit aina vaan raahaa mua joka paikkaan :(
Ärsyttää kyl ku en mennyt tänään kouluun, olisin saanu yhen kokeen takas ja olis ollu esitelmä yms. tärkeetä. Täytyy oikeesti lopettaa nää keskiviikkoriehumiset, ei tästä tuu mitään :D

Mä oon lipsunut jo aika kauan, ei todellakaan hyvä. Täs on vaan nyt ollut kaikenlaista... Onneks on koko ens viikko lomaa, saan hiukan nukkua ja rauhoittua :)

Jees!! Kauan se kesti mut nyt löyty kämppä Turusta!
A mini-wave in celebration of me!! Woohoo!

JT`: Ei hyvä, joudut Kimssonin reviirille. Tiedätkö mitä tuo rietas mies tekee viattomille pikku heteroille?

Noh noh, samassa koulussakin ollaan eikä se vielä oo mua raiskannu...
Sitä odotellessa... :jahas:

Jos mulla nyt olisi katana niin kävisin luultavasti lyömässä sillä päät irti jokaiselta vastaantulijalta joka näytää vähänkin ärsyttävältä.

Back
Ylös Bottom