Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oih kävipä huonosti. Tiputin kännykän kadulle ja tietty siitä näyttö hajos. Paljonko maksaa uus/korjaus? nokia n82/n95 malli. Meneekö takuuseen? :D

huomenta! Aika perverssiä herätä tähän aikaan
E: toim huom nukkumaan menty normaalien ihmisten aikaan klo 23 reikäleipä. Yhyy lehti ei ole vielä tullut :(

Taidan olla sellainen paha ihminen

Niin mäkin, eli ei stressiä ;)
Niin mun tuuria taas... Juttelen ihan älyttömän mukavan jätkän kanssa (politiikasta ^^), kaikki sujuu hyvin, ja sit just ennen ku lähden ni tää pamauttaa et hänellä on tyttöystävä helsingissä. En sanonu sille sit enää mitään, lähdin vaan pois :/
Miks mä oon tällainen asshole-magneetti? :(

aika kylmä täällä, aletaanko vaihtaan? -2 näytti mittari eikä ainakaan lämpimämpää oikeasti ole. Onneks ip on sit yli 15...

Huomenta!

Mitähän sitä on taas unissaan tullut tehtyä kun oikea hauis/forkku nykii/on elohiiri :D
E: Voi jumalauta että osaa olla rasittavaa tuo nykiminen.

auton mittari näyttää 3 astetta "lämmintä"....loppus tää vuoro jo ni pääsis junailee kultsin kainaloon :)

auton mittari näyttää 3 astetta "lämmintä"....loppus tää vuoro jo ni pääsis junailee kultsin kainaloon :)

Mis päin suomea??? ei jaksa mennä katsomaaan ite, laiskuus.. Puntille kohta pyöräl lähdössä...
Pitää toivoo et työskeskelet pohjoisessa päin..

Täällä etelässä on ainaskin pakkasta. Auton lasit oli jo ennen puoltayötä teräsjäässä.

Täällä etelässä on ainaskin pakkasta. Auton lasit oli jo ennen puoltayötä teräsjäässä.

No voi vittu, pitää pukee kunnol päälle ja kaivaa hanskat jostain..

Uskon että veri on lentänyt ja kipu ollut sanoin kuvailematon suoritusta tehdessäsi.

Mis päin suomea??? ei jaksa mennä katsomaaan ite, laiskuus.. Puntille kohta pyöräl lähdössä...
Pitää toivoo et työskeskelet pohjoisessa päin..

ihan tääl pohjois-haagas oon duunissa ;) et kylmää o etelässäkin

istun tääl läppäri sylissä autossa ;)
kaippasse pitäis lähtee ajaan tää piiri loppuun ni pääsee sit toimistolle syömään&suihq ja junailee sinne joensuuhun.
eikun aamuja kaikille :)

Jätkällä on kierroksella läppäri mukana. Tossa on jo asennetta!:hyvä:

Back
Ylös Bottom