Columbu
Homo Reus
Hahaha. Täällä näytti mittari äsken 20 astetta, viikonlopuks on luvattu 26 astetta.auton mittari näyttää 3 astetta "lämmintä"....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha. Täällä näytti mittari äsken 20 astetta, viikonlopuks on luvattu 26 astetta.auton mittari näyttää 3 astetta "lämmintä"....
Hajoo aamuihis!!Hahaha. Täällä näytti mittari äsken 20 astetta, viikonlopuks on luvattu 26 astetta.
Mä ihmettelinkin mihin suurinosa Baggioista on hävinny. Nyt se selvis. Ne on tullu sun (m)uniin.
Et kai vain tarkoita minua? Minulla on uskomattoman aktiivinen elämä. En vain jaksa tehdä mitään.:jahas:Jes. Pahin nolife on takas!
Niin mullakin..Et kai vain tarkoita minua? Minulla on uskomattoman aktiivinen elämä. En vain jaksa tehdä mitään.:jahas:
Kohta viiltelen itseäni.Älä nyt viitti. Enkö mä sais viillellä sua?Niin mullakin..Kohta viiltelen itseäni.
Äläkä nyt kuseta sitten siellä testissä.;)Vielä ainakin 1,5h että pääsee vessaan, aijai että tekee tiukkaa! :itku:
No en. Toki.Älä nyt viitti. Enkö mä sais viillellä sua?
Kuseta niin paljon kun pystyt.Äläkä nyt kuseta sitten siellä testissä.;)
Mä äsken kusetin.Kuseta niin paljon kun pystyt.
Äläkä nyt kuseta sitten siellä testissä.;)

Nyt rupes käymään sääliksi. Olen pahoillani aiheuttamastani tuskasta.Sshhhh..Kylläpäs helpotti.:itku: