Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla ei oo elämää. Tiedän. Yritän päästä Dinhomonin vanaveteen väijyyn viestimäärässä.:jahas:

Nyt meen kyllä laittamaan ruokaa ja luovutan tällä erää..
Sano ruualle terkut! Älä sotke spermaa kattilaan ;)

...

Taidanpa itsekin vetäytyä yöpuulle, ettei mee tääkin yö valvomiseksi.

Mitäs hompit?

You cock-eyed pirates! Yarr!
Iltaa vain kaikille. :jahas:

Oltiin taas lenkillä ja uus koirakuva saatiin :hyvä:

Vittu tääl on taas törkeen kylmä...brrr....noi tiivisteet ei oikein toimi ja lämmitys kusee.

Iltaa siis. :)

huhhuh mikä salkkarijakso. parin viikon sisällä kari käyttäytyy väkivaltaisesti miroa kohtaan, mistä lyödään vetoa?

huhhuh mikä salkkarijakso. parin viikon sisällä kari käyttäytyy väkivaltaisesti miroa kohtaan, mistä lyödään vetoa?

Teinikihlat!! :hyvä:

Luulin jo olevani sekaisin kun tätä threadia luin.
Noita avatareja kun katsoin.

Poikien älynväläys...:D

Mitäs Prayerille tänään kuuluu? :)

Kilo paistettuja muikkuja tossa odottamassa:kuola:

Kilo paistettuja muikkuja tossa odottamassa:kuola:

Vois olla namii. :)

Mä en kyl ikinä enää aio valmistaa pikkukaloja himassa, en ainakan silakkaa. Kerran tein silakkarullii uunissa ja se lemu oli törkee. :eek: Kesti viikon ennen kuin haihtui kämpästä ja suurin osa vaatteista eteisessä piti pestä uudelleen....:jahas: Lohta nykyään vaan. :kuola:

Hyh hyh..... ;)

Heh, mulkuista tulikin mieleen. Vähän vihjailin avokille tietyistä aktiviteeteistä niin tää alko pelaa Forzaa boksilla :jahas:

Muikut (mulkut) maistuivat hyviltä, nyt vois ruveta unille niin jaksaa huomenna.

e. Jepu, sun täytyy dumpata se mies.

Emmä sitä dumppaa ku se on silti aika<3

Ja jonkun pitää kantaa mun kirjalaatikot muutossa :D

Vähän vihjailin avokille tietyistä aktiviteeteistä niin tää alko pelaa Forzaa boksilla :jahas:

No Huh Huh!!!! Itse olisin kyllä valinnut NHL:n tai Fifan Forzan sijasta.

Itse varmaan alan taas syksyn tultua pelailemaan Broken Swordeja ja muita vanhoja klassikoita, kun ei täl mun koneella paljoa uudempia kehtaa pelailla. :)

Back
Ylös Bottom