Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Korjataanko asia nyt vai heti?

Hähhähhähhähhähhhähhärää... häärää...

Pitäis mennä nukkumaan (taas), mutten halua herätä huomisaamuun. Eli valvon ja toivon ettei huominen tule. Täällä on hyvä meininki. Ei tuu kotimaata niin ikävä kun te Pakkohomot ootte täällä mun kanssa.
Me ollaan täällä ja siellä ja vähän joka välissä. Voisi sanoa ettei ole paikkaa missä ei oltaisi tai tultaisi joskus olemaan.

JL sun avatar on perseestä. Et yhtään kuulu porukkaan nyt.

Kohta voitais mennä terrorisoimaan muita threadejä.. Mikä otetaan kohteeks ensimmäisenä?
Jos me saatais sellanen kimppa banaani niin voitais sitten yhessä mutustaa sitä. Eiks jee!!

Vaihdoin avatarini.

P.S. Te muut kerjäättekin vissiin tahallaan banneja?

Vaihdoin avatarini.

Eikö saa muka olla samanlaisia avatareja. Mjötöööh? Me ollaan kaksoisveljiä niin minkäs teet.:rolleyes:

Mä meen nyt poikkeen muualla munalla, tuun bäkkiin... ehkä.
Tuu pian takas, yritetään pitää dinhomonien kunniaa yllä sillä aikaa!

Olisiko Baggio Grouppi parempi? Ei tulis sitä vitun vinkumista sitten..
Mutta groupeissa ei näy sigut :(

Sano yks hyvä syy miks tästä pitäis tulla bännit. Täh?

Ei oo mitään sääntöjen vastaista tässä.

Mä hain Haloo Helsingin uuden levyn. Nyt rupes jytäämään!!! I`m so sorry my neighbors!!:rock:

Tekis itsekin mieli vähän jytkytellä. No, viikonloppuna taas baariin tuhoamaan viikon aikana treenatut lihakset!

Vois kyllä olla juomatta, vaikka koko yöhän siinä bilettäessä silti menee.

"Näin tänään Tokion metrossa jumalaisen adoniksen. Se tais olla Columbu". -JapanBoy-92-

Helposti uskaltaa kun kaikki menee Dinhon piikkiin!Hahaha..:hyvä:

Aika monta Baggiota tälläkin sivulla on...

Meet muuten Jugetsi kohta mun ohi tuossa offtopic-viestimäärässä, oot aika nolife. Mä oon sentään postaillut tänne psykomallusta ja Indicasta alkaen.

Aika monta Baggiota tälläkin sivulla on...

Meet muuten Jugetsi kohta mun ohi tuossa offtopic-viestimäärässä, oot aika nolife. Mä oon sentään postaillut tänne psykomallusta ja Indicasta alkaen.
Mulla ei oo elämää. Tiedän. Yritän päästä Dinhomonin vanaveteen väijyyn viestimäärässä.:jahas:

Nyt meen kyllä laittamaan ruokaa ja luovutan tällä erää..

Back
Ylös Bottom