Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli hyvät treenit. Mulle ei tuu nykysin ees darraa :o Saanu käytyä salilla ihan normaalisti vaikka joka päivä naamat :D
On se jännää.

Oli hyvät treenit. Mulle ei tuu nykysin ees darraa :o Saanu käytyä salilla ihan normaalisti vaikka joka päivä naamat :D
On se jännää.
Kännissä salilla? :kippis1:

Ei helvetti, tähän aikaan ei enää jaksa kyllä mistään arvonkorotusten vaikutuksesta taseessa ja yrityksen tunnusluvuissa lukea, ei vaan nappaa. Väsyttääkin niin pirusti.

Missäs kaikki hompit on?

Ei helvetti, tähän aikaan ei enää jaksa kyllä mistään arvonkorotusten vaikutuksesta taseessa ja yrityksen tunnusluvuissa lukea, ei vaan nappaa. Väsyttääkin niin pirusti.

Mitäh?! Ruvetaanko siellä jo kouluhommista pinnaamaan! :D
Pitäsköhän sitä tässä vielä joku ruotsin offert vääntää... Kauheeta paskaa...

Ja penikat ihan tulessa, lenkkeily ei oo mua varten :(

Mitäh?! Ruvetaanko siellä jo kouluhommista pinnaamaan! :D
Ei tietenkään, nyt alan poimimaan jotain keskeisiä englannin sanoja, jotka pitää postata huomisen aikana. Ja kun se ihanuus on tehty niin alan läpikäydä huomenaamuista esitelmää. Melkein voisi sanoa, että ei kiinnosta tipan tippaa nyt. :jahas:

Ei tietenkään, nyt alan poimimaan jotain keskeisiä englannin sanoja, jotka pitää postata huomisen aikana. Ja kun se ihanuus on tehty niin alan läpikäydä huomenaamuista esitelmää. Melkein voisi sanoa, että ei kiinnosta tipan tippaa nyt. :jahas:

Niin joo, pitäs viel stna enkun puhekurssiin jotenkin valmistautua! O_o Haha, hommaa riittäis muttei kiinnostusta? :D

Niin joo, pitäs viel stna enkun puhekurssiin jotenkin valmistautua! O_o Haha, hommaa riittäis muttei kiinnostusta? :D
Kyllä Douglas-setä laittaa sut kuriin siellä. :jahas:

Kyllä Douglas-setä laittaa sut kuriin siellä. :jahas:

Sehän on hieno vanha mies, ei hätää. Kyllä me juttuun tullaan :haart::david:

Kato, Maikson! Mitä homistus? Tuli tuosta jugetsin pileremmi jutusta mieleen, että ainoa sokeri mitä kuorrutetaan on Maiksonin pyöreä ja kirsikan värinen peppureikä.

e. Niin siis miitissä.
e2. Hyi vittu mä oon täynnä, kun söin makaroni mömmöö.

e2. Hyi vittu mä oon täynnä, kun söin makaroni mömmöö.

No Kimssoni tarjoaa vielä nakkia, kyllä se nyt aina mahtuu!

"Typerin sigu foorumilla. Koita kirjottaa googleen IRC. Se saattaa helpottaa sun elämistä."-Movettaja-
:confused:

Otetaan toi taas puheeksi sitten miitissä. Kutsutaanko Movettaja miittiin?
e.
"Jotta saisi sanoa, että tilinpäätös on laadittu IFRS-tilinpäätöksenä, siinä on noudatettava kaikkia kysymykseen tulevia IAS/IFRS-standardeja ja SIC/IFRIC-tulkintaohjeita."
- Tilinpäätös- ja verosuunnittelu
:confused:

Taidan olla taas raskaana. Oli pakko ostaa kauppareissulla sinappisilliä, äsken söin sitä ja paprikaa ja join maitoa. Ja se oli oikeesti tosi hyvää. Mikä mua vaivaa? :confused:

Back
Ylös Bottom