Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yarr! Jälleen on päästy rytmiin kiinni. Lightweight baby!

Aamuja vaan koko Pakkikselle. Parin tunnin päästä kahvia ja tupakkaa. :) Sitten aamupala, aerobiset ja salitreenit siihen päälle. Siitä se päivä lähtee sitten käyntiin. =)

Huomenta vaan täältäkin. Mietin tuossa että menee taas treenit sinne ruuhka-aikojen puolelle kun pääsen kolmelta koulusta, mutta menenkin vasta kymmeneen ja kun sali aukeaa 7:00 niin siinä välissähän sitä kerkeää mukavasti pumppailemaan. Problem solved :)

Mayors alkaa olla melko surullinen jo.

Ja huomenta keijot.

Emmätiedä, en käy siellä niin myöhään että respa ois auki.

Käydään tänään kattoo kämppää ja aattelin samalla kurkata Hot Gymin tiloja, josko siitä tulis uus sali sitten. Aika optimaalinen sijainti uuden kodin ja työpaikan välillä :)

Mulla on vaan kauheen kylmä.
Katsoin asiakseni hakea hupparin ja kaulaliinan ylle :D

Prayer: En muista millon viimeksi oot ollu suht terve. Tähän mennessä lähes joka kerta kun oon tän keskustelun avannu niin täällä on pohdittu mikä sua vaivaa kun oksettaa :)

jepu: Onko sulla sellanen arabikaulaliina, joita näkyy aika paljon katukuvassa?

No ei tod :D
Mulla on tällänen iso vihree kukallinen ja hapsullinen "mummohuivi" :rock:

Prayer: En muista millon viimeksi oot ollu suht terve. Tähän mennessä lähes joka kerta kun oon tän keskustelun avannu niin täällä on pohdittu mikä sua vaivaa kun oksettaa :)

Noh ne nyt on ollu enemmän tai vai vähemmän itseaiheutettuja.
Suunnittelen seuraavaa tatuointia. Ideaa alkaa jo olla.
Forkkuun sisäpuolelle. "The Guy" pitämässä käsissään maapalloa josta valuu verta, oikea jalka on kuolleen sotilaan selän päällä. Tekstiä tottakai. Ei osaa selittää, mutta siitä tulee siisti.

Mummohuivi :D Millon sulla vaihtuu se työpaikka?

Maanantaina alkaa uus työ, eli viimeistä viikkoa vedellään.
Ysin jälkeen vois lähteä sinne työhöntulotarkastukseen.

Back
Ylös Bottom