Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:kuola: Älä kiusaa....
No en.:) Oikeesti mulla on jääkaappi ihan tyhjä. Valokin jo vähän himmentyny ja sekin siis varmaan kohta sammuu.:(

Pitäisköhän tilata jotain evästä?

Tilaa vaan. :)

Ite vois vähän miettiä mitä herkkuu huomenna laittaisi. Kanafileet tuntuu hyvältä idealta...

Perkele. Näpit irti!:curs: Sais Kimsson kunnon kyytiä kokeneemmalta naiselta!;)
Anteeksi! :( Jo olis aikain. Luulen, että saisin ensimmäisen orgasmin jo silkasta menestymisen ajatuksesta. :haart: :whip:
Mä kokkailin härän sisäfilettä punaviinikastikkeella ja jälkiruuaksi vohveleita kermavaahdolla ja banaanitappeja.;)
Siitä riittäis maisteltavaa isommallekkin porukalle..:D
Kummostas tappia ajattelit tarjoilla? ;)

En tilannutkaan ruokaa vaan tein ite herkkua. Ruispaloja ja siihen päälle ketsuppia, kinkkua, tomaattia, sipulia, jalopenoa ja juustoa päälle. Ai että on muuten hyvää!!!:kuola:

En tilannutkaan ruokaa vaan tein ite herkkua. Ruispaloja ja siihen päälle ketsuppia, kinkkua, tomaattia, sipulia, jalopenoa ja juustoa päälle. Ai että on muuten hyvää!!!:kuola:

Kuulostaa aika härskiltä sekoitukselta...:eek:

Alkaa vähä piiputtaa. Pitäis varmaa alkaa lenkkeilee kun aerobinen kunto kusee ja pahasti.

Missäs kondiksessa tyttöystävä on? Jäikö vaatimaan lisää kun ite lähit haukkaamaan happea ;)

Kuulostaa aika härskiltä sekoitukselta...:eek:
Oli tosi hyvää. Suosittelen kokeilemaan!:)

Kohta vois lähtee salille. Tai en mä tiiä jaksanko..

Herrajumala että kuulostaa hyvältä! Mums!
Itsehän olen syönyt sen kaksi kuppoa muroja "aamupalaksi" kolmen jälkeen. :)
Vittu kun ei kaapissa ole oikein mitää mistä kokata, pakko kai vetää jotain lihapullia vaan tabascon kanssa (ei oo ees sinappia tai ketsuppia) :( Tietysti vois jonkun lihapullapastakastikkeen kehittää, jos toi keli sallis mennä kattoo mistä sais tomaattikastiketta tähän aikaan. :wtf:

Vittu kun ei kaapissa ole oikein mitää mistä kokata, pakko kai vetää jotain lihapullia vaan tabascon kanssa (ei oo ees sinappia tai ketsuppia) :( Tietysti vois jonkun lihapullapastakastikkeen kehittää, jos toi keli sallis mennä kattoo mistä sais tomaattikastiketta tähän aikaan. :wtf:
Tuleehan sitä ymmärrystä mun hyville sekotuksille.:) Sä et oo ainaskaan liikaa sit tänään syöpötelly.

e. Tulee aika ihmeellisiä fiiliksiä, kun kuuntelen noita Estonian viimesiä radiokeskusteluja.:(

Ihanku olis krapulapäivä, mutta ilman huonoa oloa. Nukkunu pitkää, ei oo tehny mitää ja kauhea stressi (syystä jota en itsekään tiedä). Tullu varmaan tavaksi jo niin että kroppa tekee tän automaattisesti, oli viinaa koneessa tahi ei. :D

Voi kun olis riisimuroja kaapissa, vois niitä napostella. :kuola:
Mä tykkään yleensä duunata itte omat lihapullat ja sitten tehä kunnon kastike kaikenmaailman sörsseleistä. Nam.

Back
Ylös Bottom