No en.Älä kiusaa....
Oikeesti mulla on jääkaappi ihan tyhjä. Valokin jo vähän himmentyny ja sekin siis varmaan kohta sammuu.:(Pitäisköhän tilata jotain evästä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en.Älä kiusaa....
Oikeesti mulla on jääkaappi ihan tyhjä. Valokin jo vähän himmentyny ja sekin siis varmaan kohta sammuu.:(
Anteeksi! :( Jo olis aikain. Luulen, että saisin ensimmäisen orgasmin jo silkasta menestymisen ajatuksesta. :haart: :whip:Perkele. Näpit irti!:curs: Sais Kimsson kunnon kyytiä kokeneemmalta naiselta!;)
Kummostas tappia ajattelit tarjoilla? ;)Mä kokkailin härän sisäfilettä punaviinikastikkeella ja jälkiruuaksi vohveleita kermavaahdolla ja banaanitappeja.;)
Siitä riittäis maisteltavaa isommallekkin porukalle..:D
Katos. Isäntä päässy vällyjen välistä pois. Kestääkö vielä kunto?;)Hola amigos.
Kuis kuppaa?
Ajattelin sellasta suklaakuorrutettua työntää suuhun. Varmaan aika maittavaa.Kummostas tappia ajattelit tarjoilla? ;)

Alkaa vähä piiputtaa. Pitäis varmaa alkaa lenkkeilee kun aerobinen kunto kusee ja pahasti.Katos. Isäntä päässy vällyjen välistä pois. Kestääkö vielä kunto?;)
yks pelle muuten väittää et pizzeria pystyy tehdä 1tunnissa 25pitsaa ja kuljettaa ne 5kilsan päähänsiellä on 5henkilökuntaa, kuljettaja, pari pitsanpyörittäjää ja myyjä..
En tilannutkaan ruokaa vaan tein ite herkkua. Ruispaloja ja siihen päälle ketsuppia, kinkkua, tomaattia, sipulia, jalopenoa ja juustoa päälle. Ai että on muuten hyvää!!!![]()

Alkaa vähä piiputtaa. Pitäis varmaa alkaa lenkkeilee kun aerobinen kunto kusee ja pahasti.
Oli tosi hyvää. Suosittelen kokeilemaan!Kuulostaa aika härskiltä sekoitukselta...![]()
Herrajumala että kuulostaa hyvältä! Mums!En tilannutkaan ruokaa vaan tein ite herkkua. Ruispaloja ja siihen päälle ketsuppia, kinkkua, tomaattia, sipulia, jalopenoa ja juustoa päälle. Ai että on muuten hyvää!!!![]()

Tuleehan sitä ymmärrystä mun hyville sekotuksille.Herrajumala että kuulostaa hyvältä! Mums!
Itsehän olen syönyt sen kaksi kuppoa muroja "aamupalaksi" kolmen jälkeen.
Vittu kun ei kaapissa ole oikein mitää mistä kokata, pakko kai vetää jotain lihapullia vaan tabascon kanssa (ei oo ees sinappia tai ketsuppia) :( Tietysti vois jonkun lihapullapastakastikkeen kehittää, jos toi keli sallis mennä kattoo mistä sais tomaattikastiketta tähän aikaan. :wtf:
Sä et oo ainaskaan liikaa sit tänään syöpötelly.e. Tulee aika ihmeellisiä fiiliksiä, kun kuuntelen noita Estonian viimesiä radiokeskusteluja.:(
Youtubesta löytyy. Hakusanoilla: estonia mayday. Kuusi osainen sarja siellä.:(mistä semmosia löytää?
Miksi sä kulta pieni tollasia kuuntelet? :(Youtubesta löytyy. Hakusanoilla: estonia mayday. Kuusi osainen sarja siellä.:(
Herrajumala että kuulostaa hyvältä! Mums!
Itsehän olen syönyt sen kaksi kuppoa muroja "aamupalaksi" kolmen jälkeen.
Vittu kun ei kaapissa ole oikein mitää mistä kokata, pakko kai vetää jotain lihapullia vaan tabascon kanssa (ei oo ees sinappia tai ketsuppia) :( Tietysti vois jonkun lihapullapastakastikkeen kehittää, jos toi keli sallis mennä kattoo mistä sais tomaattikastiketta tähän aikaan. :wtf:

Haen surumieltä tähän synkkään päivään.Miksi sä kulta pieni tollasia kuuntelet? :(