Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tuli frendiltä tekstari: "Moro. täällä on sunkin pakkisystäviä.." mie olin vähän et woots ja soitin sit sille.
ihan tuhannen dorkakännissä vastaili et on lahden fitnessmessuilla ja jotain kautta sit tullu puheeks mieki. ei vaan tullu selville ketä ne oli ja jäi "vähän" häirittee :D

no eiköhän sekin selviä :)

Onneks kukaan ei tiedä, että mulla on pakkiskavereita.. Eikä kukaan tiedä että selaan tätä foorumia 24/7. Kukaan ei tiedä, kuka mä oon, mitä teen ja missä meen...
Hahhahaahaahhaa.....

Tuolla lahessa olis ollu kiva käydä pyörähtämässä ja kattoa meininkejä, mutta eihän sinne kerenny. Huonosti sattu duunivuorot tähän saumaan.

e.Columbu niinhän sä luulet..:evil:

Tai sitten ei oo vielä päässy nettiin suoraan sairaalasta niinkuin edellinen..;)

Huhhuh, kun on paska fiilis.. Ei jaksa oikein mitään tehdä. Pelottaa että taas menee makoilemiseksi koko päivä.
Ei se väärin oo makoilla. Levossa ne lihakset kasvaa.:)

Lueskelin pitkästä aikaa noita salaisia kansioita ja on siellä kyllä niin levottomia juttuja ettei tosikaan.:hyper:

Huomenta prkl! Tänään lähethäänki kattoo ku Honka ottaa Interiltä pataan Turussa! :haart:

Nyt on silmät ja kurkku kipeenä. Ja sisäreidet.

Eilinen pyöräilyreissu sai äkkinäisen stopin, kun 10kilsan jälkeen sain kamalan migreenikohtaukssen ja oli pakko jättää homma kesken. :( Uusissa työtiloissa oli aikamoista draamaa, kun eka yks työkaveri flippas meidän yhteiselle esimiehelle, koska se osaa olla aika vittumainen ja sitten mäkin tirautin parit kyyneleet. Homma kusee töissä.

Mutta ainakin yhtä henkilöä saatoin piristää eilisiltana jutuillani....:rolleyes:

Back
Ylös Bottom